Avatar billede mc_goblen Praktikant
14. august 2006 - 12:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Computer strømforbrug

Hej,

jeg har en meget rolig ældre pc som står der hjemme og leger server. Det er en Celeron 2 Ghz med en 300 watt-strøforsygning.

CPU-forbruget står omkring 10 procent konstant når den står og sumper :-)

Har I nogen ide om hvad sådan en fætter koster i timen at ha' stående tændt?
Avatar billede wl2000 Nybegynder
14. august 2006 - 13:08 #1
Hent programmet Everest Home edition, der er en funktion der måler WATT forbruget på din computer. Så er det hurtigt at regne ud hvad det koster dig i kr...eller nok nærmere øre ;-)
Avatar billede mc_goblen Praktikant
14. august 2006 - 13:10 #2
Hehe :) Det er bare super :) Tak for hjælpen :) Smid et svar så jeg kan accepterer :-)
Avatar billede wl2000 Nybegynder
14. august 2006 - 13:16 #3
Hent programmet Everest Home edition, der er en funktion der måler WATT forbruget på din computer. Så er det hurtigt at regne ud hvad det koster dig i kr...eller nok nærmere øre ;-)