Avatar billede finesmecker Nybegynder
11. august 2006 - 21:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Design af pokerlogo

Hej Eksperter.

Er ved at lave en privat hjemmeside for en pokerklub men mine kreative evner indenfor grafik ligger langt væk hvorfor jeg ville høre om der var en venlig sjæl der kun for point kunne strikke et fedt men selvfølgelig "hurtigt" logo sammen til at være øverst på hjemmesiden.

Størrelse ca. 730 bred og 110 høj (passer det ikke meget godt?)

Der skal stå - "DE 5" - PRIVAT POKERKLUB

Der må meget gerne være lidt farver i og med et billede af chips/kort mv.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
11. august 2006 - 22:33 #1
må jeg se siden det skal ind på
Avatar billede finesmecker Nybegynder
11. august 2006 - 23:22 #2
Må desværre skuffe da jeg først er gået igang med at lave siden - vil self. skrive siden når den er klar især til den hvis logo jeg bruger så vedkommende kan se jeg ikke udgiver for selv at have lavet det.
Avatar billede finesmecker Nybegynder
12. august 2006 - 11:01 #3
Ups skulle vidst have været placeret i katogorien - opgaver. Flytter lige.