Avatar billede pitzen Nybegynder
11. august 2006 - 13:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Forslag / Feedback

Hey Eksperter...

Vi er så småt ved at være færdige med det designmæssige til den nye Humorfreak side - www.humorfreak.dk/2 .

Derfor kunne vi godt tænke os lidt kreativt feedback samt eventuelle forslag.

Der må gerne foreslås en baggrundsfarve, da vi har lidt svært ved at finde den rigtige...

Det skal lige siges at siden er langt fra programmeret færdig og det er programmeringen der skal vurderes endnu :)

Vi ser frem til noget konstruktiv kritik...
Avatar billede pixar13 Nybegynder
11. august 2006 - 13:43 #1
Jeg ville personligt foretrække en rød baggrundsfarve. Men det var ikke det jeg ville informere dig om :)

Når jeg prøver at komme ind i billed sektionen (alle kategorier) kommer denne fejl:

Parse error: parse error, unexpected $ in /home/humorfreak/html/2/billeder.php on line 198

Spil virker heller ikke

Videoerne kan jeg heller ikke komme ind på.

Er det blot fordi siden ikke er færdig?
Avatar billede pixar13 Nybegynder
11. august 2006 - 13:45 #2
... udover det, ser siden ganske fin ud. Det er godt nok ikke fordi den er hylende morsom. Det må jeg ærligt sige. Men som sagt, udmærket design.
Avatar billede pitzen Nybegynder
11. august 2006 - 13:48 #3
Hej Pixar..

Jep siden er slet ikke færdig endnu og det vi kunne tænke os feedback på nu er Designet og farverne :)

I skal nok få lov til at vurdere programmeringen når det bliver færdigt :D
Avatar billede pixar13 Nybegynder
11. august 2006 - 14:06 #4
Okay. Cool nok.

Men som sagt, designet er ganske fint. Lidt for traditionelt måske? Syntes personligt (som allerede nævnt) at farven burde blive skiftet til en rødlig.
Ikke så meget negativt. Kun at designet i sig selv måske er for traditionelt.
Avatar billede pixar13 Nybegynder
11. august 2006 - 19:10 #5
Smider et svar for en god ordens skyld. Men vent hellere på nogle flere svar.