Avatar billede jeanetbach Nybegynder
11. august 2006 - 12:08 Der er 5 kommentarer

Påmindelsestidpunktet på begivenheder

Hvor kan man ændre standard påmindelsestidpunktet på begivenheder i kalenderen?
Avatar billede michaeltryl Seniormester
11. august 2006 - 12:10 #1
funktioner - indstillinger - kalender (nr. 2 fra toppen)
Avatar billede jeanetbach Nybegynder
11. august 2006 - 12:41 #2
Det er på selve kalenderen. Det skal være på begivenheder.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
11. august 2006 - 13:04 #3
mener du ikke påmindelsestidpunktet på de aftale du indskriver i kalenderen og hvis du ikke mener det hvad er det så for begivenheder du mener
Avatar billede jeanetbach Nybegynder
11. august 2006 - 13:53 #4
Jeg mener påmindelsestidspunktet for tilbagevendende begivenheder så som fødselsdage etc., som ikke er aftaler.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
11. august 2006 - 13:58 #5
det du ændre i indstillinger som jeg skrev i første post er påmindelsestidpunktet for alle aftaler og begivenheder du laver i kalenderen jeg har lige testet og det fungere fint også hvos du i en kontakt person vælger at notere personens fødseldag bliver den indat i kalenderen med påmindelse f.eks 3 timer inden som jeg have sat den til i indstillinger