Avatar billede nph12 Nybegynder
08. august 2006 - 00:03 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Online spørgeskema, hvordan?

Hej
Hvordan får man lavet et online spørgeskema? Findes der nogle sider som tilbyder gratis online spørgeskemaer (er studerende)?
Avatar billede cpacan Nybegynder
08. august 2006 - 09:41 #1
www.surveymonkey.com - har ikke selv prøvet, men fået det anbefalet. Ellers er der forskellige shareware-løsninger.
Avatar billede nph12 Nybegynder
08. august 2006 - 09:52 #2
Jeg har hørt om en dansk side, hvor man kan lave spørgeskemaer gratis, hvis man var studerende. Jeg kan ikke lige huske, hvad siden hedder (desværre)
Avatar billede nph12 Nybegynder
08. august 2006 - 12:16 #3
Kan man selv programmere et online spørgeskema? Og hvordan man det?
Avatar billede weblex Nybegynder
08. august 2006 - 16:00 #4
Måske tænker du på denne side:

http://dubidu.dk/dk/
Avatar billede weblex Nybegynder
08. august 2006 - 16:02 #5
Avatar billede nph12 Nybegynder
09. august 2006 - 11:09 #6
weblex: jeg kan ikke helt huske om det er dem du nævner.

Jeg tror, at de godt kan bruges, men det er alligevel begrænset, hvad man får lov til at lave.

Hvis man selv vil programmere en side med et spørgeskema, hvordan kommer man igang med det? Kender ikke så meget til programmering af hjemmesider.
Avatar billede cpacan Nybegynder
09. august 2006 - 12:23 #7
Hvis du selv skal programmere det, og ikke selv kan håndtere det, så er det da klart billigere at købe adgang til eksisterende systemer (20$ for surveymonkey).