Avatar billede pelicanman Nybegynder
06. august 2006 - 20:55 Der er 1 kommentar

AwStats installation?

Jeg har læst en del om AwStats her på Eksperten og synes det ser rigtig fornuftigt ud. Jeg har downloadet version awstats-6.5.zip og kigget på: http://awstats.sourceforge.net/docs/awstats_setup.html men jeg går hurtigt i stå :(

Er der en der gider bruge lidt tid på at hjælpe mig gennem installationen?

Der står: "After downloading and extracting the AWStats package, you should run the awstats_configure.pl script to do several setup actions. You will find it in the AWStats tools directory."

Skal jeg uploade hele indholdet af awstats-6.5.zip til en mappe på serveren og så finde frem til awstats_configure.pl eller hvad menes der? Har prøvet men synes ikke der er meget setup action over det...
Avatar billede pelicanman Nybegynder
06. august 2006 - 21:07 #1
Skal vel næsten åbenes lokalt og så indtaste oplysninger om domæne osv? eller? kigger lige på det igen...