Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2006 - 20:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

God telefon til max 1200 kr. ialt?

Hej!
Jeg søger ny telefon.
Har pt. en Sonyericsson T630, men søger noget der er lidt bedre :)

Krav:
Kamera: min. 1.3 helst 2.0 Megapixel
Kan afspille MP3 som ringetoner
Mulighed for brug af hukommelseskort
Må IKKE! være en slædemodel (slide)
Infrarød el. bluetooth

Siemens telefoner bede i styre udenom.

Kun direkte link til specifik model kan bruges, så et link til edbpriser.dk/mobilpriser.dk vil blive afvist såfremt dette laves som svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2006 - 20:33 #1
Link skal være inkl. priser.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
06. august 2006 - 20:45 #3
Hmm min kommentar forsvandt, men er her igen
Jeg er meget godt tilfreds med min SE 750i har aldrig svigtet mig endnu, det ville være et godt valg.
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. august 2006 - 20:49 #4
Den er jeg også meget hooked på - kom endelig med flere forslag :)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
06. august 2006 - 22:02 #5
Her er så til gengæld en jeg overhovedet ikke bryder mig om, Motorola Razr har en liggende men den og jeg kan bare ikke sammen.

Jeg kunne godt foreslå Nokia 6830i men jeg kender den ikke nok til at kunne sige helt god for den, min svigerdatter har en og er mægtig glad for den.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. august 2006 - 19:59 #6
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. august 2006 - 20:00 #7
Mener du ikke en 6230i?
Den har jeg også kigget på - men den er lidt kedelig...
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
08. august 2006 - 10:55 #8
Jo det er den jeg mener, min søns papdatter har lige skiftet sin til en Nokia 6111
Jeg finder at Nokias telefoner er besværlige, har prøvet flere gange at skifte til Nokia men vender hele tiden tilbage til SE
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. august 2006 - 21:12 #9
Konen har en Nokia - nr. 2 på 7 år :D
De holder til noget.

De telefoner jeg har haft fingre i har været trælse pånær dem jeg har nu.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
08. august 2006 - 21:39 #10
Kunne ellers godt tænke mig at få fingre i Qtec 9100 men den er jo ikke til at betale.
Men jeg har aladrig fået lov at prøve en.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. august 2006 - 22:08 #11
Tjah...
Den er jo klodset at have i lommen....
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. august 2006 - 09:41 #12
Dødt spørgsmål...