Avatar billede unexperienced Nybegynder
06. august 2006 - 15:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

HVordan kan jeg rette loopback, se hjemmesiden via min domain

Jeg har en domain og en tomcat/apache server som er sat på Zyxel 2000 router...

Når jeg vil se mit egen hj side kan jeg "kun" se den via localhost eller http://127.0.0.1/... pga. loop

Hvad kan jeg så gøre andet end smutte til naboen og se min hj side via min domain/eget IP? JEg har nemlig sat en URL forward på for at kan finde min jsp side og vil teste dette...
Avatar billede hmortensen Nybegynder
06. august 2006 - 15:55 #1
Hvis du telnetter routeren og går i konsol mode, kan du skrive "ip nat loopback on", og så bør det virke.
Avatar billede unexperienced Nybegynder
06. august 2006 - 20:17 #2
????? nu har jeg googlet lidt men ved ikke hvordan man gøre... jeg har dog åbnet port 23 på routeren da jeg fandt ud af det skal man have.... prøvet mig lidt frem på telnet men uden success HELP
Avatar billede unexperienced Nybegynder
07. august 2006 - 09:37 #3
se http://www.geertsen.dk/articles.asp?ArtId=2

hvis telnet ikke virker og du jar en cybercity forbindelse så skal du reset din router og configurer den igen vha: adsl.cybercity.dk

ikke sjovt når man er nyt ;-)
Avatar billede kenp Novice
07. august 2006 - 09:38 #4
http://www.geertsen.dk/articles.asp?ArtId=2 skal dog lige bemærke at du ikke skal skrive noget portnr når det er en zyxel g-2000
Avatar billede kenp Novice
07. august 2006 - 09:39 #5
nå glemte lige at opdater *G*
Avatar billede unexperienced Nybegynder
07. august 2006 - 17:11 #6
endeligt skal i begge have point ... men denne gang går det til hmortensen ... kenp, du er bare en ørn til telnet... hvad med et lille starter guide så kan du jo tjene point denvej også ;-)
Avatar billede kenp Novice
07. august 2006 - 17:45 #7
*G* man kan lave guider til meget... men har ikke tålmodighed til at gøre det :)
Avatar billede unexperienced Nybegynder
07. august 2006 - 19:31 #8
lige det jeg tænkt ... mon man kan tjene på en guide side som virkeligt virker??? Tror nu hellere ikke jeg gad skrive det hele ned når jeg har lært det...
Avatar billede kenp Novice
07. august 2006 - 20:41 #9
hvis man har nok og omfattende guider nok så kan man nok. ellers ikke.