Avatar billede tribalroots Nybegynder
05. august 2006 - 13:12 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Google Adsense i Flash

Har ingen erfaring med Adsense og jeg er ganske enkelt for doven til at oprette en profil til virkelig at finde ud af det, så jeg spørger experterne.........u guys..!

Er det muligt at tilpasse sin google Adsense så den kun sender flashbannere? Dette er nemlig tiltænkt en ren flashside!
Avatar billede stone Forsker
05. august 2006 - 15:20 #1
nu behøver man ikke at oprette en profil for at få de oplysninger - du kan i dine indstillinger filtrerer de ting du kun vil have vist på dit websted - dvs kun flash bannere. Ideen med adsense er at få vist en "bred" reklame på dit websted og ønsker du at tjene penge via adsense giver det meget mindre i kassen når du kun vil have flashbannere.
Avatar billede Slettet bruger
05. august 2006 - 15:41 #2
adsense er ikke tilrådeligt til flash sites IMHO.

Det der gør adsense smart er jo at det går ind og læser indholdet på den enkelte side og herudfra indsætter en reklame der passer til emnet. En flash side har intet indhold adsense kan analysere, og derfor vil den bare indsætte public service announcementes (reklamer for velgørenhed mm.) det gør adsense altid når ikke den kan finde en passende reklame.
Endvidere er det man tjener penge ved i adsense primært tekst reklamerne. Hvis du insisterer på at ha et flash site vil jeg anbefale at du bruger et gammeldags banner afffiliate program som tradedoubler og alle de andre.
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. august 2006 - 16:34 #3
Hvis du skal kunne tjene penge på adsense, så skal du helt undgå flash. For at kunne tjene penge på adsense er der en simpel formel der skal følges (Læs artiklen herunder) og denne formel indebære bl.a. at du har meget trafik for nogle specifikke søgeord. Du kan ikke optimerer en flash side ordentligt, hvilket gør det svært at tiltrække trafik på specifikke søgeord og dermed svært at tjene penge. Jeg anbefaler at du læser nedennævnte artikel

http://www.eksperten.dk/artikler/982
Avatar billede tribalroots Nybegynder
05. august 2006 - 16:38 #4
Ok, i skal have tak!

BTW, nice artikel Bufferzone!  ;-)