Avatar billede phospheer Nybegynder
02. august 2006 - 20:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Køb af PDA

Jeg vil til at købe en PDA, og har følgende krav til denne:

- Der skal være god plads til både kontakter, spil og billeder/musik. Altså, der skal nok være mulighed for at tilføje et ekstra ram-kort på mindst 1 GB, helst større.
- Den skal kunne afspille musik.
- Den skal have trådløst internet, og kunne bruge programmer som MSN messenger.
- Den skal helst have windows som styringssystem.
- Den skal have et skriveprogram som word.
- Den skal have indbygget GPS, hvor softwaren helst skal gælde for hele vesteuropa. Softwaren behøver ikke være integreret, og må gerne være fx et eksternt køb som tomtom eller lignenede.
- Den skal have bluetooth.
- Den skal have god batteri-tid.

Er der nogen der kan hjælpe med at finde den helt rigtige PDA til mig? Jeg har selv kigget lidt på E-ten G500+, men kan ikke se om der findes nogen danske forhandlere. ->
http://www.etencorp.com/products/Communication/G500+.php

På forhånd tak!
Avatar billede keysersoze Guru
02. august 2006 - 20:49 #1
www.eten.dk - har selv en Eten (M500) og synes det er en suuuper maskine. Bare ærgerligt at priserne på GPRS er så ublu høje.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
02. august 2006 - 21:33 #2
Fujitsu-Siemens N560. Har lige selv fået en, som jeg sidder og roder med.
Avatar billede espersen Novice
16. august 2006 - 15:00 #3
;o) en af vores dygtige testere har netop set på FS's Loox T830
http://www.laptopworld.dk/index.php?id=300
Avatar billede keysersoze Guru
13. september 2006 - 11:39 #4
lukketid?
Avatar billede espersen Novice
13. september 2006 - 13:10 #5
måske...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. september 2006 - 14:27 #6
elsker bare brugere der ikke giver feedback. Men han tog i det mindste ikke selv points.
Avatar billede espersen Novice
13. september 2006 - 22:19 #7
tjjjaa,,,, lidt feedback ville pynte
Avatar billede phospheer Nybegynder
14. september 2006 - 11:57 #8
Hov, sorry..
Valgte til sidst at købe en Ipaq i stedet for Eten. Der var simpelthen for lidt hjælp at hente hos firmaer der sælger Eten!
En rigtig god bedømmelse af Loox'en! Det er klart noget der hjælper med at komme dybere ind i det! Dog valgte jeg jo en anden..