Avatar billede actact Nybegynder
01. august 2006 - 20:33 Der er 10 kommentarer

Genskabe fil

Hej.

Jeg er løbet ind i et stort problem. Jeg har mistet min memory stick, indeholdende en excel fil, der er flere års indsamlet data.

Jeg har ingen backup af filen (DUMT). Jeg kan naturligvis se den på min computer under recent, men det er jo bare en genvej til min stick.

Jeg har ikke på noget tidspunkt overført filen til min HD, jeg har altid arbejdet med den og åbnet den fra min memory stick.

Er der nogen måder at genskabe filen, lægger den gemt på computeren et eller andet sted under et andet navn, så det er muligt at finde den ?

Mvh & PFT
Avatar billede mcgoat Nybegynder
01. august 2006 - 20:37 #1
http://spy-kill.com/datarestore/

måske en mulighed.. ellers prøv at søge efter "data restore" på google.. findes 1000 programmer til sådan noget..
Avatar billede jacla Nybegynder
01. august 2006 - 20:41 #2
Ved ikke om dette program kan rede data fra USK-Key. Men et forsøg værd:

http://www.recovermyfiles.com/

VH

Jan
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
01. august 2006 - 20:42 #3
den ligger heller ikke i temp mappen..?

her er mit bud.->>http://dbhome.dk/bartfreak/guider/Getdataback%20mini%20guide.htm
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. august 2006 - 20:45 #4
Vil også sige temp mappen for excel gemmer selv hver 10. sekund...
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2006 - 20:45 #5
Jeg tror du har meget små muligheder men prøv at downloade og photorec - guide på http://www.helgec.dk/lost%20data.html
Avatar billede actact Nybegynder
01. august 2006 - 20:50 #6
Det er meget godt, men hvad skal jeg lede efter? Er der et bestemt format på en sådan temp fil fra excel ?  Kan jeg finde noget på dato'en (jeg ved jo hvornår jeg havde den åben sidst). Tror også selv der ikke er store chancer.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
01. august 2006 - 20:53 #7
Avatar billede actact Nybegynder
01. august 2006 - 20:54 #8
John nævner temp mappen for excel, er det ikke samme mappe som den oprindelige fil man åbner ligger i ? Syntes der er normalt at der åbnes en fil, som backup når man åbner en fil.
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2006 - 21:03 #9
Vedr. mit link - du har som nævnt i guiden visse indsttillings muligheder og helt ærligt så er du vel selv den nærmeste til at vide hvad du skal søge efter
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2006 - 20:54 #10
RESPONS !!