Avatar billede zybe Nybegynder
31. juli 2006 - 15:12 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Ide til dating side

Ja, jeg vil ligesom som så mange andre også prøve mig med en datingside.

Jeg vil gerne tilbyde dating inden for en bestemt gruppe såsom f.eks. farmerdating og hvad der nu ellers er.

Jeg vil derfor høre om folk har ideer til koncept og muligvis et navn (Helst ledigt domænenavn)

Pointene vil blive fordelt mellem alle der kommer med brugbare svar.

Tak...
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. juli 2006 - 15:20 #1
Kald det konceptdating.dk og giv så brugerne mulighed for at have indflydelse på hvilke koncepter der skal være
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. juli 2006 - 16:22 #2
Jeg har en ide du må få helt gratis, det er dating og så alligevel ikke.

Når man spiller Golf, så mangler man nogle gange nogen at spille med. Man må gå op til 4 i en "bold" og som enkelt eller 2 bold har man ingen rettigheder på de fleste baner. Det kunne derfor være smart med en side ala Pendler.dk hvor jeg kan gå ind og sige at jeg regner med at slå ud på Hammel golf klubs baner mellem klokken 12 og 14 den 1. August. Andre vil så kunne tilmelde sig bolden.

I den udvidede udgave kan man så sige at man ikke vil spille med nogen der har et handicap der afviger for meget fra ens eget. Samt at man ikke vil ud med damer/herre, der er mange muligheder.

Hvis du laver et Golf match site, så skal du bare have et af de 2 golf blade der sendes ud til alle danske spillere til at komme med en anmeldelse, så er sucessen i hus. Hvis det du laver altså er i orden.

Du kan se alle klubberne på www.dgu.org
Avatar billede zybe Nybegynder
31. juli 2006 - 16:36 #3
Bufferzone> Lidt for bredt :)

James> Rigtig spændende ide. Vil da helt sikkert tænke den igennem.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
31. juli 2006 - 16:39 #4
Hjælper gerne med ideer. Her via E.
Avatar billede fun22 Nybegynder
31. juli 2006 - 17:02 #5
jeg har et næsten færdigt site, som bglot mangler et navn som du kan købe.. Kontakt mig på msn: jtp@home2.gvdnet.dk
Avatar billede zybe Nybegynder
03. august 2006 - 08:36 #6
andre der har ideer?

Fun22> Jeg har prøvet at skrive til dig, men mailen kommer ikke igennem.
Avatar billede cybermike Nybegynder
03. august 2006 - 11:38 #7
zybe: Jeg har et forslag til dig, ring til mig på 405 11 627. Jeg har før lavet dating sites og har erfaring med webudvikling. Ring til mig og sig det var dig med konceptdatingen og at jeg havde nogle forslag til dig :=)
Avatar billede fun22 Nybegynder
03. august 2006 - 18:07 #8
det er min msn.. min mail er jtp @ jtponline . dk..
Avatar billede zybe Nybegynder
05. august 2006 - 19:09 #9
Tror jeg lukker nu her... tror jeg venter med at lave noget til jeg har en god ide! (og mere tid)

Tak for jeres svar
Avatar billede lovetosing Nybegynder
26. december 2008 - 18:38 #10
Hejsa jeg har et helt ny koncept som du sjældent har set ligenede.

Jeg er simpelthen så træt af alle de talentløse dating sider og events som indbærer sprut og penge frås.

Mit koncept er singdater:
Det skal forgå på den måde at der skal dannes en forening som man så betaler et lille medlems gebyr til som dækker leje af lokale og i opstarts fasen køb af karaoke anlæg.

Hver session skal sammensættes af et lige antal mænd og damer som så kan vælge at synge duet eller single :).

Så mit koncept er at finde din udkårende gennem sang frem for sprut!
Fordelen er:
1. Du er dig selv!
2. Ingen tømmer mænd
3. Du har mulighed for at lære at synge på en billig og sjov måde.

Min E-mail er rene_pm@yahoo.dk

PS. lad mig endelig vide hvis du er interesseret i dette koncept.