Avatar billede hgoldman Nybegynder
31. juli 2006 - 12:13 Der er 4 kommentarer

Programmør til ASP.NET 2.0 projekt søges

Hej,

Jeg har et projekt skrevet i C# ASP.NET 2.0 som består af en webside (med mysql db) og en tilhørende SOAP webservice. Koden er lavet af mig og en anden programmør, men eftersom ham den anden ikke har tid mere, søger jeg en som kan fortsætte udviklingen.

Jeg har brug for et webdesign til websiden og udvikling af web-dreven interface. Desuden skal webservicen samles med asp.net siden for at løse nogle problemer med fælles kode.
Der er ca. arbejde til 2-6 uger. Arbejdet er naturligvis ikke gratis, men der lægges op til et langtids samarbejde.

Er du interesseret så send mig en email med erfaring og lign. på henrik_goldman@mail.tele.dk
Det er en fordel hvis du befinder dig i Århus området (men intet krav).

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Henrik
Avatar billede thomasabcd Nybegynder
31. juli 2006 - 13:45 #1
Hej Henrik,

jeg er selv begyndt at bruge www.rentacoder.com. Kræver selvfølgeligt at der er tale om veldefinerede opgaver
Avatar billede hgoldman Nybegynder
01. august 2006 - 15:21 #2
Tak for ideen. Hvordan er din erfaring med det? Det lader til at være en amerikansk service og selvom jeg ofte samarbejder med folk i USA (f.eks. får jeg skrevet alt dokumentation på den anden side af kloden), er jeg dog usikker på at give min kode væk til folk jeg ikke har set før. Store professionelle firmaer køber ofte citrix løsninger til at styre off-site development, som gør det muligt at køre programmer remote og derved programmere på andres systemer. På den måde forsvinder koden ikke fra firmaets servere. Som lille ISV er dette dog ikke en mulighed (endnu).

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Henrik
Avatar billede thomasabcd Nybegynder
01. august 2006 - 15:59 #3
Indtil videre er de gode. Jeg har dog kun fået lavet to opgaver indtil videre, men skal have lavet flere ting snarest. Jeg arbejder i et lille firma, hvor vi kun er to mand, så det er en perfekt måde for os at spare tid på. De opgaver, jeg har fået lavet, er små, men ville alligevel tage mig tid at lave.
Avatar billede thomasabcd Nybegynder
02. august 2006 - 10:54 #4
Man kan forøvrigt få koderne til at underskrive en NDA inden de kan se ens projekt: http://www.rentacoder.com/RentACoder/SoftwareBuyers/FAQ.asp#nda