Avatar billede rittmo Nybegynder
29. juli 2006 - 12:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Afspille både foto pg mpeg video i et program.

Hej eksperter.
Jeg har været på en dejlig ferie hvor vi både har taget billeder og nogle video klip med mit kamera.
Nu vil jeg jo gerne vise de fine billeder og video klip frem.
Jeg leder efter et program som både kan visse video klip og billeder i den rækkefølge som de nu blev taget iggenem ferien. Det er lidt irriterende at skulle skifte mellem media player og  windows billed- og faxfremvisning (man er vel lidt dovn :) ) eller vise alle billeder først og så alle video klip. Der må da være et program som kan vise det hele.

Mange tak
Hilsen Henrik
Avatar billede uffesteenberg Novice
29. juli 2006 - 21:04 #1
Hvilket format er videoerne? Hvis det er avi kan Windows Media Player klare begge dele..
Avatar billede rittmo Nybegynder
30. juli 2006 - 10:46 #2
Videoerne er i mpg format. Jeg troede ik at man kan afspille billeder i media player.
Jeg kan godt afspille videoerne i media player men billederne viser den kun en lille del af billedet i en kæmpe størrelse og så strækker det billederne på en mærkelig måde.
Avatar billede uffesteenberg Novice
30. juli 2006 - 10:53 #3
OK... jeg prøvede med et par billeder selv og det så normalt ud.. det kommer nok an på format og størrelse på billedet... vi leder videre..
Avatar billede uffesteenberg Novice
31. juli 2006 - 11:19 #4
Jeg har spurgt på fotokritik.dk og de mener Irfanview kan (det tror jeg også) og et program, der hedder ACDsee
Avatar billede rittmo Nybegynder
31. juli 2006 - 17:17 #5
Jesch...det var lige sådan et jeg manglede. Det var nogle nemt tjente points :)

Jeg takker mange. Kom med et svar så du kan få din belønning.

Hilsen Henrik
Avatar billede uffesteenberg Novice
31. juli 2006 - 17:58 #6
Hvilket endte du med??
Avatar billede rittmo Nybegynder
31. juli 2006 - 20:31 #7
Jeg har prøvet begge to og de virker lige godt. Valget faldt på Irfanview.
Mange tak.
Avatar billede uffesteenberg Novice
31. juli 2006 - 20:35 #8
Selv tak ;-)