Avatar billede actact Nybegynder
28. juli 2006 - 18:10 Der er 2 kommentarer

Genskabe fil

Hej.

Jeg er løbet ind i et stort problem. Jeg har mistet min memory stick, indeholdende en excel fil, der er flere års indsamlet data.

Jeg har ingen backup af filen (DUMT). Jeg kan naturligvis se den på min computer under recent, men det er jo bare en genvej til min stick.

Er der nogen måder at genskabe filen, lægger den gemt på computeren et eller andet sted under et andet navn, så det er muligt at finde den ?

PFT
Avatar billede tribalroots Nybegynder
28. juli 2006 - 18:40 #1
Hvis den på noget tidspunkt har ligget på din computer kan du med Recover My Files genskabe filen:

http://www.recovermyfiles.com/
Avatar billede actact Nybegynder
28. juli 2006 - 19:03 #2
Hej igen.

Jeg har ikke på noget tidspunkt overført filen til min HD, jeg har altid arbejdet med den og åbnet den fra min memory stick.

Så jeg tror ikke at jeg kan finde noget af den vej, med recovermyfiles.

Min chance er hvis der dannes en temp fil eller noget på harddisken (cache), når en fil åbnes på den måde. Men jeg ved bare ikke hvordan dette virker, og hvordan man kan leder.

Mvh