Avatar billede mokla Nybegynder
25. juli 2006 - 20:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Freelance grafiker søges

Hej,

Jeg søger en freelance grafiker til at lave layout til websites og tryksager. Har løbende mindre og større opgaver, så hvis du er studerende, vil dette være et godt suplement til din SU.

Send gerne nogle referencer!
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2006 - 21:24 #1
Hej Mokla

Jeg er godt nok ikke studerende, men vil da gerne se på lidt opgaver.
Jeg har virksomheden www.device.dk

Du kan skrive til mig på osj@device.dk hvis det skulle have interesse.

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede maqhem Nybegynder
25. juli 2006 - 21:29 #2
... tæller 10. klasses studier med? ;)
Ej, bare for sjov - jeg er slet ikke egnet nok; endnu :)
Avatar billede domaz.dk Novice
26. juli 2006 - 09:14 #3
Jeg kunne evt. også klare en opgave, har tidligere arbejdet med nogle projekter som kan ses på www.a-web.dk ellers er mit nyeste projekt som snart er færdig til at se her: http://www.a-web.dk/xtraservice.dk/

Mvh.
A-Web
v/ Thomas Hansen

tdh@a-web.dk
Avatar billede mokla Nybegynder
26. juli 2006 - 10:09 #4
domaz.dk: jeg kigger lige på det link du har sendt. Kom hvis til at afvise dit svar, det var en fejl. Første gang jeg anvender dette forum :(
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2006 - 10:13 #5
Jeg skal nok dele dem videre, men ja det nye du har gang i ser meget fint ud domaz.
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2006 - 10:14 #6
Avatar billede jaiz Nybegynder
02. august 2006 - 14:09 #7
Hey www.jaiz.dk evntuelt flere referancer kan sendes mail mig.. via jaiz.dk