Avatar billede htmlkongen Novice
25. juli 2006 - 19:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

gemme offline

Jeg er nogle gange offline og vil gerne opdatere min hjemmeside alligvel. Den er sat op til FTP og det kører når jeg er online.

Men når jeg skal uploade når jeg er online igen går jeg ind og åbner hver underside og siger Remote to server eller hvad den nu hedder. Så uploader den også - men er der ikke en lettere måde at uploade på? Alle sider på en gang?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
25. juli 2006 - 19:43 #1
Når du har lavet din connection i dreamweaver skal du huske at sætte den på som SITE ikke som FTP. For man kan sagtens køre FTP i SITE, men der kan man bare vælge at uploade alle filerne :) er ihvertfald min erfaring med det
Avatar billede htmlkongen Novice
27. juli 2006 - 04:30 #2
Oki doki.Hvad trykker jeg så?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
27. juli 2006 - 09:27 #3
Jamen når du har oprettet den site, skulle der gerne være en liste ude i hæjre side hvor du kan se du er koblet til ftp'en, der kan du vælge Remote View, eller Local View. Når du så arbejder offline(Local View) og vil lægge den op på nettet markere du bare alle filerne/mapperne derude og højreklikker og vælger upload/put
Avatar billede htmlkongen Novice
27. juli 2006 - 20:16 #4
Oki doki :) Smid svar som tak for hjælpen :) Mange tak
Avatar billede htmlkongen Novice
11. august 2006 - 21:25 #5
Mcgoat>> Smider du lige et svar?

Forresten... Hvordan gør man sådan at ens standardmappe (offline filer som synkroniseres med serveren) ligger på skrivebordet? Lige nu tror den at den ligger et andet sted så nu spørger den om den skal opdatere linksne - og hvis man siger ja så kommer alle links tilat hedde ../blabla/filnavn.php og så er der ingenting der virker.

Hvordan ændres det?
Avatar billede htmlkongen Novice
18. august 2006 - 23:28 #6
mcgoat?
Avatar billede htmlkongen Novice
31. august 2006 - 06:53 #7
Sig til hvis du vil ha point eller send en mail :)

Tak anyway