Avatar billede krummel Juniormester
25. juli 2006 - 09:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webhotel og domæne i USA

3 spørgsmål

1. Hvilke webhoteller i USA kan I anbefale?
Skal have php og mysql
Skal være stabil og kunne klare mange besøgende

2. Hvis man registerer et domænenavn via sin amerikanske webhost, så er det mig der ejer domænet ikke? Fx hvis jeg engang sælger den videre. Får man tilsendt noget bevis for at jeg er ejeren?

3. Er det let at skifte webhost, hvis man ikke er tilfreds med hotellet? Fx sker flytningen af domænet ligeså hurtigt som i DK?
Avatar billede thomasdb Nybegynder
25. juli 2006 - 09:49 #1
1.http://www.webglobe.biz - de har også en dansk side
2. JA
3. Ja det er rimeligt nemt hvis du er administrator for domænet -hvilket du er på webglobe.biz. Du bestemmer selv hvor domænet skal ligge da du har gratis DNS manager med i prisen, du skal du regne med at der typisk går lidt længere tid at flytte et udenlandsk domæne "5 dage"
Avatar billede superbent Nybegynder
25. juli 2006 - 10:04 #2
Hvad er grunden til at det skal være i USA? Kender nemlig et dansk firma som har serverne placeret i USA...
Avatar billede it-dk Nybegynder
25. juli 2006 - 10:23 #3
Jeg bruger bl.a. som en af mine udbydere www.unitspeed.dk. Jeg mener de bl.a. kan placere din side i USA hvis du har brug for det. Prøv at kontakte dem og du kan måske få en god aftale og prise. Det fik jeg på et af mine domæner.
Avatar billede krummel Juniormester
19. august 2006 - 10:30 #4
svar og få point
Avatar billede it-dk Nybegynder
19. august 2006 - 11:43 #5
Kunne du bruge nogle af de nævnte?