Avatar billede webco_dk Nybegynder
24. juli 2006 - 22:25 Der er 4 kommentarer

partner til projekt

Hej
jeg er en dreng på snart 17 år jeg er så småt påbegyndt et lille projekt indenfor området hjemmesider jeg bor mellem Hurup og Thisted. Jeg søger en partner til et mindre projekt med hovedsalig php programmering. Vil ikke lige fortælle alt for meget om det men hvis det har din interesse kan jeg da fortælle mere om det. Der er nok lidt penge i det men ikke det helt store du kommer ikke til at skulle lægge penge i det men for dog nogle procenter af overskud.

1 du skal ikke gøre dette for pengenes skyld men for at du har god løs og interesse for hjemmeside programmering.
2 de kvalifikationer du skal have er lidt kendskab til html, css og php.
3 du skal ikke være gammel helst på min alder.
4 det er begrænset med tid der er i arbejdet max et par timer om ugen.
5 det kan være en fordel hvis du bor tæt på.
6 til sidst positivt indstillet.
Avatar billede zynzz Praktikant
25. juli 2006 - 11:29 #1
Må jeg se projektet ?
Avatar billede webco_dk Nybegynder
25. juli 2006 - 12:42 #2
det kan ikke ses men hvis du er intraseret så skriv lidt mere om dig slev
Avatar billede zynzz Praktikant
25. juli 2006 - 13:21 #3
Kan jeg ikke få din mail ?
Avatar billede webco_dk Nybegynder
25. juli 2006 - 18:38 #4
jo christencdk@hotmail.com