Avatar billede breon Nybegynder
22. juli 2006 - 10:57 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Ydelser hos Broadcom webhosting?

Er der nogen der kender til firmaet Broadcom og deres webhosting? Jeg tænker på om de tillader PHP og om man kan bruge PHPmyAdmin til sine sider.

Jeg kan ikke finde noget info på deres hjemmeside http://www.broadcom.dk/ og de har ikke svaret på den mail jeg har sendt dem.
Avatar billede leif Seniormester
22. juli 2006 - 11:05 #1
De hoster servere, men jeg kan intet finde om reel Webhosting, det kan sagtens ske at de ikke tilbyder webhoteller.
Avatar billede breon Nybegynder
22. juli 2006 - 11:08 #2
Sagen er den, at jeg skal lave en ny hjemmeside for en bekendt, og hans nuværende side er hostet af Broadcom. Jeg har fået FTP oplysninger, men jeg mangler info om man kan køre PHPMyAdmin.
Avatar billede leif Seniormester
22. juli 2006 - 11:30 #3
Du kan jo prøve at lave en php fil og ligge op så finder du ud af om den bare enten viser al php koden, vil have dig til at downloade den eller gør som den skal.
Avatar billede leif Seniormester
22. juli 2006 - 11:31 #4
Lav en fil med:
<?
phpinfo();
?>
Avatar billede breon Nybegynder
22. juli 2006 - 11:33 #5
Jeg har prøvet med en phpinfo() fil, og det virker fint nok. Det er mest bare oplysninger om phpmyadmin jeg mangler. Det kan jeg vel ikke se ud af phpinfo filen vel?
Avatar billede leif Seniormester
22. juli 2006 - 11:43 #6
phpmyadmin er jo bare en masse php sider til at administrere en MySQL database/server.
Avatar billede breon Nybegynder
22. juli 2006 - 11:49 #7
ja, men det skal vel stadig være installeret for at jeg kan bruge det.
Avatar billede leif Seniormester
22. juli 2006 - 12:18 #8
Du kan da bare selv ligge det op ! Hvis du kender Brugernavn og Adgangskode til MySQL serveren.
Avatar billede breon Nybegynder
22. juli 2006 - 12:24 #9
kan det gøres via FTP?
Avatar billede leif Seniormester
22. juli 2006 - 12:53 #10
Ja, phpMyAdmin, det er som sagt bare en masse PHP filer som udbyderne bare normalt ligger tilrådighed
Avatar billede breon Nybegynder
22. juli 2006 - 13:35 #11
Nu har jeg fået lagt phpmyadmin op, men jeg mangler stadig brugernavn og password til mysql serveren, så jeg må vist kontakte Broadcom i næste uge. Tak for hjælpen, smid et svar og få dine veltjente point.
Avatar billede leif Seniormester
23. juli 2006 - 00:52 #12
Men er du sikker på at det er hos Broadcom og ikke bare hos nogen som har servere ved Broadcom ?
Avatar billede breon Nybegynder
23. juli 2006 - 13:14 #13
Nej, det er jeg ikke sikker på, men min bekendte har fået nogle mails fra Broadcom ang. FTP oplysninger, så jeg går ud fra at de hoster siden.
Avatar billede leif Seniormester
23. juli 2006 - 13:29 #14
Ja, okay, så må du have fat i dem
Avatar billede breon Nybegynder
26. juli 2006 - 10:03 #15
Bare lige til information, så følger PHP med som standard på et webhotel hos Broadcom. Ønsker man at benytte MySQL, betaler man lidt ekstra om måneden for den tillægsydelse.

Leif -> Hvis du vil have point, så skriv gerne et svar. Jeg blev jo lidt klogere på PHPmyAdmin i denne tråd.
Avatar billede leif Seniormester
26. juli 2006 - 10:24 #16
.