Avatar billede jens_32 Nybegynder
19. juli 2006 - 15:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

EPS fil i Word

Jeg har fået lavet et nyt logo som .jpg fil. Jeg har også fået .eps filen til logoet.

Jeg har fået at vide, at .eps filen skulle kunne indsættes i et Word dokument med god opløsning, så det kan bruges til udskrivning af f.eks. brevpapir m.v. Hvordan får man .eps filen ind i Word?
Avatar billede stone Forsker
19. juli 2006 - 18:26 #1
på samme måde som alle andre grafikfiler:

i word menulinie "indsæt" gå til billede "fra fil"

nu køre jeg word xp og her er der ingen problemer....
Avatar billede jens_32 Nybegynder
19. juli 2006 - 18:29 #2
Det har jeg prøvet, men jeg får bare en tom hvid boks.

Jeg bruger også Office XP.
Avatar billede stone Forsker
19. juli 2006 - 18:42 #3
prøv med dennne eps fil:

http://www.forskningensdoegn.dk/flora/user/webfiles/80/FD_Logo_(UdenSkyyge).eps
Avatar billede stone Forsker
19. juli 2006 - 18:57 #4
på siden står der at fil endelsen omdøbes til eps pga en fejl i windows... hvis du nu kan indlæse filen - så ligger problemet nok at det eps format er korrupt
Avatar billede stone Forsker
19. juli 2006 - 19:03 #5
hvis du stadig får en hvid box skal du nok have fat i et professionel layout program til eps filerne.
Avatar billede jens_32 Nybegynder
19. juli 2006 - 20:18 #6
Der virker fint med den fil du sender.
Problemet må være filen.
Nogen der vil have point?
Avatar billede stone Forsker
19. juli 2006 - 20:36 #7
nej dit problem er ikke løst med den fil du har så behold dem bare ss

Prøv at kontakte dem der har lavet eps filen og hør ad hvilket program du kan bruge til at redigere i eps filen
Avatar billede jens_32 Nybegynder
21. juli 2006 - 14:44 #8
Lukket.