Avatar billede ssssss Nybegynder
18. juli 2006 - 14:25 Der er 14 kommentarer

"Hvid" skærm

Jeg har en fladskærm som desværre er gået i ged.
Når jeg tænder for den viser den bare en hvid skærm.
Har med succes prøvet andre skærme til min PC, så det er ikke PC'en den er gal med.
Avatar billede peet49 Nybegynder
18. juli 2006 - 14:31 #1
Tag power fra skærmen - 220 volt siden, drik en kop kaffe, og prøv så igen.
Avatar billede peet49 Nybegynder
18. juli 2006 - 16:45 #2
Har du fået kaffen skyldet ned?
Avatar billede ssssss Nybegynder
18. juli 2006 - 20:25 #3
Hey peet49 :O),Så kom kaffen ned...har prøvet nu men det virker desværre ikke, kan det være kablet?
18. juli 2006 - 20:40 #4
... viser den også "hvid" 'bare' den er tændt - UDEN noget kabel ?
Avatar billede ssssss Nybegynder
18. juli 2006 - 21:42 #5
nej nej, kun når den er tændt og med kabel
Avatar billede ssssss Nybegynder
18. juli 2006 - 21:44 #6
der er liv(lys) i skærmen
19. juli 2006 - 10:24 #7
... dvs hvis der ikke er kabel så "sort" (eller "No Signal" besked)...
... og ved tilslutning af kabel+PC(grafikkort) med tændt PC så bliver den bare helt "hvid" ?

Hvor er 'grænsen':
Med og uden kabel
Med og uden PC
Med og uden PC tændt
Avatar billede ssssss Nybegynder
19. juli 2006 - 12:53 #8
Hey dr1, håber nedenstående er nok info. er ikke så haj til det her :O)
ellers må du bare spørge.
Med strømkabel uden PC: Hvid skærm
Med strømkabel og med PC: Hvid skærm
Med PC og uden strømkabel: sort skærm
19. juli 2006 - 13:01 #9
"strømkabel" => VGA-kabel mener du vel ?

"DVI" eller "VGA" ?
Avatar billede ssssss Nybegynder
19. juli 2006 - 13:15 #10
Strømkabel: den der går fra skærm til adabter videre til stikkontakten.
Ved ikke rigtigt om det er DVI el. VGA kan jeg se det nogen steder?
19. juli 2006 - 18:25 #11
Ti hi - hvis der ikke er strømkabel (230V) til giver det selvfølgelig "sort" skærm...

Det har ikke noget som helst med PC eller "PC-til-Skærm" kabel.
Ka' du få nogen som helst menu eller lign. frem på skærmen ? Der er vel en form for betjeningsknapper til det ...
19. juli 2006 - 18:27 #12
... eller må det blive bidrag til
http://www.hardwarekast2006.frac.dk/
???
Avatar billede ssssss Nybegynder
19. juli 2006 - 18:40 #13
ja ja grin bare hehe...jeg kan ikke få nogen form for menu frem med betjeningsknapperne. Er den til containeren?
19. juli 2006 - 19:13 #14
Tja - jeg har ikke andre bud...