Avatar billede dino45 Nybegynder
17. juli 2006 - 18:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flere brugere til samme mailkonto.

Hej
Jeg er webmaster på en hjemmeside omkring dyrevelfærd, og har i den forbindelse brug for at flere brugere kan logge på samme mail-konto (så alle kan checke vores mailboks for indgåede mails/kan se hvilke mails, som er besvaret/kan se hvilke mails, som er stillet til én).

Mit webhotel (Surftown) har mail-konti tilknyttet webhotellet, men selve webmailen virker ikke godt (f.eks. sammenlignet med MSN hotmail).

Det, som jeg søger, er et program eller en webmail, hvor man kan modtage/videresende mails fra webhotellet til, men hvor alle mails samles og hvorfra man også kan svare fra web-hotellets mailadresse - altså det skal se ud som om mailen kommer fra den oprindelige modtageradresse.

Jeg har afprøvet f.eks. yahoo - men det virker ikke efter hensigten (afsender er nemlig ens yahoo-konto). På MSN kan jeg ikke afprøve funktionen før jeg er MSN plus-bruger (men jeg har en idé om at Yahoo og MSN har samme funktioner på det område!).

Jeg ved at Outlook kan løse afsender-problemet, men så hentes mailsene ned til en bruger, og så kan andre brugere jo ikke se hvad der er kommet ind i mailboksen.

Er der nogen som kender et program eller en webmail, som kan løse problemet???
Avatar billede fastwrite Nybegynder
18. juli 2006 - 01:24 #1
Tjaa, i stedet for at vælge POP3 til at hente dine mails, kan du bruge IMAP til at hente dine mails, på den måde bliver dine mails liggende på serveren, så andre også kan hente ned.. men så mister du også muligheden for at se hvem der svarer på hvad.
Avatar billede dino45 Nybegynder
19. juli 2006 - 10:33 #2
Tak for svaret fastwrite.... Jeg må vist se i øjnene at jeg ikke kan få løst alle mine "ønsker" med et trylleslag :0)) Jeg må vist se om jeg kan finde en anden løsning eller leve med tingene (Surftowns mailkonto), som det er lige nu...
Avatar billede dino45 Nybegynder
26. juli 2006 - 10:45 #3
Lukker spørgsmålet.