Avatar billede leif Seniormester
17. juli 2006 - 14:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Notes på Terminal Server

Hej,

Er der nogen som her erfaring med Notes EndUser klienten (R7) på en Terminal Server ?

Jeg skal til at have folk konstant siddende på Terminal Serveren og derfor ville det være lækkert hvis jeg kunne give dem adgang til Notes klienten og deres egen mailbox.

Ser frem til at høre fra jer.

På forhånd tak.

/Leif
Avatar billede jogii Nybegynder
17. juli 2006 - 14:08 #1
Notes Single sign on er ikke supporteret.
Du skal påregne at kunne køre maks 10-15 brugere per server.
Officielt er MS TS ikke supporteret, men det virker.
Citrix er supporteret.
Avatar billede jogii Nybegynder
17. juli 2006 - 14:09 #2
ups, jeg ved ikke om N7 er supporteret, har kun 6.5.X kørende hos en kunde.
Avatar billede leif Seniormester
17. juli 2006 - 14:13 #3
Kom EndUser ikke først rigtigt i R7 eller kom den allerede i R6.x ? Når jeg siger EndUser mener jeg den pakke med kun Notes klienten og intet andet.
Avatar billede jogii Nybegynder
17. juli 2006 - 14:19 #4
Nej, den har været der siden Notes 4.
Notes 4 var den første klient der indeholdt en særskildt Designer, og siden dengang var det muligt at installere Notes alene.
Inden R4 var design et menupunkt der dukkede op i Notes-klienten.
Avatar billede leif Seniormester
17. juli 2006 - 14:23 #5
Hmm, okay, min fejl !