Avatar billede schua Praktikant
17. juli 2006 - 13:58 Der er 2 kommentarer

Hvem kan lave denne side til mig?

Hej alle seje eksperter..

Har brug for hjælp til at lave en side ligesom www.streetdesign.no

Jeg er ved at overveje at knytte en internetshop til min butik.
Butikken sælger styling ligesom de gør.

Den skal bygges op på samme måde. Det er alt for cool, jeg kan bare ikke selv finde ud af det..

I er velkommen til at skrive en mail til mig på christianvdahl@gmail.com
Eller MSN christianvdahl@gmail.com

Vil sætter utrolig mange points på spil for det lykkedes og vil gerne hjælpe til med det selv.
Avatar billede ibleif Nybegynder
17. juli 2006 - 14:05 #1
Forventer du at nogen vil lave en komplet webshop til dig for point på eksperten?

Du kunne evt. leje en webshop ved f.eks. dandomain.dk - der kan du få det til et par 100 kr. pr. måned.
Avatar billede mrandersdk Nybegynder
17. juli 2006 - 19:02 #2
at få lavet en side som den du vil, med design og alt programmering, koster penge og mange penge, vil også foreslå ligesom ibleif at du finder en standard løsning, medmindre det er noget du vil bruge nogle penge på, så kan du nok sagtens finde nogen herinde der vil hjælpe, måske kan jeg også lave sådan en side for dig, du kan evt, kontakte mig på mr.anders@stofanet.dk, men for at kunne give dig en pris skal du have en meget mere præcis beskrivelse af hvad det er du søger.

Anders Berthelsen