Avatar billede lotze Nybegynder
15. juli 2006 - 19:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program til at kopiere websitet,

Jeg har tidligere set programmer til at kopiere websites, med henblik på at kunne genbruge sitet. Hvilke er de bedst og gratis?
Avatar billede lava Nybegynder
15. juli 2006 - 20:32 #1
HTTrack Website Copier, Offline Browser for Windows and Unix
http://www.httrack.com/

lava
Avatar billede james_t_dk Juniormester
15. juli 2006 - 20:42 #2
hmm, kan det bruges på sites med dynamisk indhold??
Avatar billede lava Nybegynder
15. juli 2006 - 20:53 #3
ahhh, dynamisk indhold er jo tit serverbaceret så den er lidt vanskelig.
Men den henter alle sider der kan nåes fra en browser.
Prøv det, det fylder ikke meget

lava
Avatar billede hacked Nybegynder
15. juli 2006 - 23:02 #4
Det eneste indhold du kan få fat i er det øjebliks-"statiske" indhold der er blevet dynamisk genereret dvs. Layout, billeder, tekst, Javascript og CSS.