Avatar billede bamm Nybegynder
15. juli 2006 - 10:42 Der er 1 kommentar

Layer i "center"

Jeg har været ved at lave en hjemmeside i Namo WebEditor, hvor jeg har sat en tabel i "center" hele siden er inde i "tabeller" som så kun består af 1 kolonne x 1 række.

Jeg har indsat 3 billeder i tabellen som fylder den helt ud, jeg har efterfølgende indsat 3 layers som jeg har skrevet lidt tekst i, men hvis jeg gemmer dokumentet og åbner det i en browser, så bliver tabellen og billederne ganske rigtigt sat i center af vinduet ligemeget hvor stort du laver det, men de 3 layers med tekst bliver hvor de er..

Mit spørgsmål er så hvordan jeg kan få dem til at følge billederne?

Evt. En anden måde at "skrive" ovenpå billeder på?
Avatar billede jps6kb Novice
15. juli 2006 - 14:54 #1
Jeg kender ikke editoren, men du kan vel lave celler i din tabel, og gøre billederne til baggrund. Så kan du jo bare skrive din tekst i cellerne. :)