Avatar billede player1 Nybegynder
12. juli 2006 - 15:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nemt og effektivt database program

Jeg skal bruge et database program til at holde styr på film  (titler, år, medvirkende, osv.).

Nogen der kender et sådant?

Det skal være NEMT at bruge. Og altså et til lige at downloade og bruge.
Ikke noget med Acces og den slags. Det kan jeg ikke finde ud af!
Avatar billede player1 Nybegynder
12. juli 2006 - 15:41 #1
Jeg vil ikke have link til programmer man lige finder ved at søge (søge på nettet kan jeg selv).
Kun programmer som som den der anbefaler det har erfaring med, tak!
Avatar billede zynzz Praktikant
12. juli 2006 - 15:46 #2
Avatar billede player1 Nybegynder
12. juli 2006 - 15:52 #3
Gentager:
Jeg vil ikke have link til programmer man lige finder ved at søge (søge på nettet kan jeg selv).
Kun programmer som som den der anbefaler det har erfaring med, tak!

!!!
Avatar billede zynzz Praktikant
12. juli 2006 - 15:56 #4
Det undskylder jeg, havde jeg ikke lige set
Avatar billede player1 Nybegynder
12. juli 2006 - 16:05 #5
Det er ok.
Avatar billede player1 Nybegynder
12. juli 2006 - 17:02 #6
Jeg har opdaget at man ved at lade sig registrere på www.imdb.com på forskellig vis kan tilpasse siden som ens "egen" personlige side. Det giver mig alle de muligheder jeg var ude efter (og så jo også umiddelbar adgang til alle de info jeg måtte få brug for).

Så har vist ikke brug for den database aligevel.
Avatar billede player1 Nybegynder
12. juli 2006 - 17:03 #7
Ikke 'vist'. Jeg hár ikke brug for den.

Lukker.