Avatar billede agersten Nybegynder
09. juli 2006 - 10:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spansk version af FP ændres til DK eller ENG

Hej alle I gæve eksperter!
Jeg har fået fat i en spansk version af FP 2003, og tænkte det ikke var et problem, da jeg jo bare kunne ændre sproget, men ak nej!
Der mangler vist en sprogfil? Eller noget lignende... håber, nogen har løsningen herinde!

På forhånd tak!
09. juli 2006 - 11:03 #1
"...fået fat i ..." - Hmmm... (lyder mindre lovligt?)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2006 - 11:06 #2
Der findes ikke sprogfiler til Frontpage.
Det du efterlyser kan ikke lade sig gøre.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. juli 2006 - 11:07 #3
he he fristes straks til at spørge om hvordan du lovligt har anskaffet dig en spansk version? Og hvorfor?

En ulovligversion vil du ikke kunne få ekspert hjælp til....
Avatar billede agersten Nybegynder
09. juli 2006 - 11:13 #4
tak :)