Avatar billede aloevita Nybegynder
08. juli 2006 - 18:40 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Hjælp! Ny PC og jeg bliver bombet med snavs!!

Hej,

Er der mon en, der kan afse noget tid midt i sommervarmen, Tour og tennis?

Jeg er lige kommet hjem fra ferie til en lejlighed med indbrud og en stjålet PC (og meget andet).
Det ligner en katastrofe, og jeg har allerede købt en ny.

Nu har jeg så forsøgt at installere Windows og Office, men jeg kan ikke opdattere, og PC´en er allerede langsom og "mærkelig".
Jeg har som noget af det første installeret Antivir og Ad-Aware, men lige meget hjælper det. Nu har jeg scannet med bege dele igen, og det vælter ind skidt og møg.
Det lykkedes mig dog at få adgang hertil.

HVAD GØR JEG FOR AT SIKRE MIG, MENS JEG "RODER" MED OPDATTERINGER OG ANDRE NØDVENDIGE INSTALLATIONER?

KH Pia
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
08. juli 2006 - 19:23 #1
Kan være du skal starte forfra, sørg for for at installere firewall og antivirusprogram inden du tilslutter din internetforbindelse, så ud med stikket medens du installerer. :-)
Avatar billede aloevita Nybegynder
08. juli 2006 - 19:32 #2
Hej og tak for svar :-)

Det lyder jo som et rigtigt godt råd :-O
Lige bortset fra, at jeg tidligere har brug freeware-programmet hentet på nettet.

Noget tyder på, at der er lidt mere ro på nu, efter at jeg har scannet med flere programmer og installeret noget antispy-halløj (er det ikke ca. sådan det hedder? :-D)

Må jeg sende en Hijachthis-log, når jeg når så langt?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
08. juli 2006 - 19:49 #3
Ja håber der er en der kigger på den.

http://www.eksperten.dk/artikler/954
Avatar billede aloevita Nybegynder
08. juli 2006 - 20:26 #4
Tak! Jeg vender tilbage :-)
Avatar billede aloevita Nybegynder
08. juli 2006 - 21:57 #5
Uha! Så fik jeg lidt arbejdsro :-)

Er der mon en, der har lyst til at tjekke den her log?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
08. juli 2006 - 23:21 #6
Du er nok nødt til at kopiere den ind på siden;-)
Avatar billede aloevita Nybegynder
08. juli 2006 - 23:26 #7
Det synes jeg simpelthen er en enormt god ide :-O)

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 21:55:31, on 08-07-2006
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe
C:\WINDOWS\System32\vmmon32.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe
C:\Documents and Settings\Pia.VITAA\Skrivebord\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeReaderPro] psniffc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SECRETXSERVICE] C:\Programmer\V1rg1n\c4nn0t.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinRaR service] bhhfaplyymwxvn.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DRam prosessor] brome.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [Printer] C:\WINDOWS\System32\vmmon32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PrinterDrive] C:\WINDOWS\System32\vmmon322.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] "C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - HKLM\..\RunServices: [AdobeReaderPro] psniffc.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [WinRaR service] bhhfaplyymwxvn.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [DRam prosessor] brome.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Printer] C:\WINDOWS\System32\vmmon32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [PrinterDrive] C:\WINDOWS\System32\vmmon322.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Printer] C:\WINDOWS\System32\vmmon32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [PrinterDrive] C:\WINDOWS\System32\vmmon322.exe
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1152357310390
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1152358125968
O23 - Service: AntiVir PersonalEdition Classic Scheduler (AntiVirScheduler) - Avira GmbH - C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
O23 - Service: AntiVir PersonalEdition Classic Guard (AntiVirService) - AVIRA GmbH - C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs, LLC - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
08. juli 2006 - 23:28 #8
(Provocation: Så skal det nok vise sig at du ikke har fået M$ ServicePack2 på putter FØR FØR FØR nogen som helst internetforbindelse. Diverse 'snavs'/virus er _meget_ på udkig efter ikke opdaterede/beskyttede PC'er - og dette ka' komme _meget_ hurtigt...)
08. juli 2006 - 23:31 #9
SUK -

O4 - HKLM\..\Run: [AdobeReaderPro] psniffc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SECRETXSERVICE] C:\Programmer\V1rg1n\c4nn0t.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinRaR service] bhhfaplyymwxvn.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DRam prosessor] brome.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [AdobeReaderPro] psniffc.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [WinRaR service] bhhfaplyymwxvn.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [DRam prosessor] brome.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Printer] C:\WINDOWS\System32\vmmon32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [PrinterDrive] C:\WINDOWS\System32\vmmon322.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Printer] C:\WINDOWS\System32\vmmon32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [PrinterDrive] C:\WINDOWS\System32\vmmon322.exe

Ser ihvertifald ikke seriøse ud!!!

Også selvom du "aldrig" har brugt IE - men 'kun' Firefox. Så kommer det alligevel!!!

(Andre må gerne ta' over...)
Avatar billede aloevita Nybegynder
08. juli 2006 - 23:40 #10
Provokation? :-)

Jeg installerede først Morzilla senere, men Servicepack2 er faktisk en af de ting, jeg ikke kan downloade...

Det gik simpelthen helt amok :-D Jeg har virkelig aldrig oplevet noget lignende.

Tak for kommentar!
Avatar billede aloevita Nybegynder
08. juli 2006 - 23:42 #11
PS: Mener du, at jeg skal slette de der?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
09. juli 2006 - 00:01 #12
Vent nu lige indtil der kommer en der er vant til at hjælpe med Hijackthislogs. :-)
09. juli 2006 - 00:02 #13
Jeg prøver lige proceduren:

I HiJackthis FIX følgende:
O4 - HKLM\..\Run: [AdobeReaderPro] psniffc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SECRETXSERVICE] C:\Programmer\V1rg1n\c4nn0t.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WinRaR service] bhhfaplyymwxvn.exe
O4 - HKLM\..\Run: [DRam prosessor] brome.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [AdobeReaderPro] psniffc.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [WinRaR service] bhhfaplyymwxvn.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [DRam prosessor] brome.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Printer] C:\WINDOWS\System32\vmmon32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [PrinterDrive] C:\WINDOWS\System32\vmmon322.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [Printer] C:\WINDOWS\System32\vmmon32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [PrinterDrive] C:\WINDOWS\System32\vmmon322.exe

Søg efter og SLET (evt. i fejlsikker tilstand):
psniffc.exe
C:\Programmer\V1rg1n\c4nn0t.exe
bhhfaplyymwxvn.exe
brome.exe
psniffc.exe
bhhfaplyymwxvn.exe
brome.exe
C:\WINDOWS\System32\vmmon32.exe
C:\WINDOWS\System32\vmmon322.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe

Genstart en gang og en ny HiJackThis LOG...
Avatar billede aloevita Nybegynder
09. juli 2006 - 00:13 #14
1000 tak!
Nu kører opdatteringerne faktisk :-)
Så det var nok ikke min PC, der var noget galt med i den forbindelse.

Vender tilbage i morgen aften  - og så må en eller anden lige minde mig om, hvordan man afslutter/giver point ;-)
09. juli 2006 - 00:23 #15
"...og en ny HiJackThis LOG......"
09. juli 2006 - 00:23 #16
Du ka' også varme op til at få M$ Service2 på putter -
Du kan hente ServicePack2 (SP2) her som 'løs' fil (~280Mb):
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Gem pakken et passende sted på din HD - du skal _ikke_ install endnu...

PS:
Du har ikke opdateret dit Windows XP til ServicePack2 (SP2).
"Ubeskyttede pc’er holder i 20 minutter]":
http://forum.mib-eu.dk/forum_posts.asp?TID=44
(Som du bla. så ka' bekræfte?)
Avatar billede aloevita Nybegynder
09. juli 2006 - 01:01 #17
He, he :-)
Så forstår jeg det med provokationen.
Men det var jo ikke med vilje ;-)

Jeg søgte efter opdatteringer som det allerførste, uden at jeg af den grund har forstand på det her :-D Men af en eller anden grund kunne jeg ikke downloade dem...

Jeg kunne ikke finde de her:
C:\Programmer\V1rg1n\c4nn0t.exe
bhhfaplyymwxvn.exe
brome.exe
psniffc.exe

Men her kommer en spritny log:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 01:00:53, on 09-07-2006
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe
C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Documents and Settings\Pia.VITAA\Skrivebord\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://signon.stofanet.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [Printer] C:\WINDOWS\System32\vmmon32.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PrinterDrive] C:\WINDOWS\System32\vmmon322.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] "C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe"
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1152357310390
O16 - DPF: {6E32070A-766D-4EE6-879C-DC1FA91D2FC3} (MUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/microsoftupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/muweb_site.cab?1152358125968
O23 - Service: AntiVir PersonalEdition Classic Scheduler (AntiVirScheduler) - Avira GmbH - C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
O23 - Service: AntiVir PersonalEdition Classic Guard (AntiVirService) - AVIRA GmbH - C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs, LLC - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
Avatar billede james_t_dk Juniormester
09. juli 2006 - 10:09 #18
ang. de programmer du plejer at bruge til at holde dig virus fri, så download dem, læg dem på en CD eller en memory stick. Og installer så maskinen, uden forbindelse til internettet.
Avatar billede aloevita Nybegynder
09. juli 2006 - 10:27 #19
Det er simpelthen en kanon god ide! Jeg er ved at have forstået budskabet nu ;-)

SÅ I BEHØVER IKKE BRUE MERE TID PÅ LOGGEN!

Jeg vil, når jeg får tid i løbet af de næste par dage, installere min brænder og downloade programmerne på ny/gemme dem jeg har plus de vigtige dokumenter, der er kommet ind.

Det her har VIRKELIG været en lærestreg! Jeg har fået stjålet "hele min forretning" (læs: kundekartotek m.m.), vigtige personlige dokumenter, som der ligger hundredevis af timer i, billeder og meget, meget andet... :-(

Så for fremtiden laver jeg ekstern backup på alt og installerer nødvendig beskyttelse inden jeg går på nettet.

Det gode er dog, at jeg efterhånden får lært at klare mig og måske også kan hjælpe andre lidt :-)

Foreløbigt tak til jer alle og god søndag!

Jeg håber, at jeg kan sende en HiackThis - log, når jeg engang er færdig.

KH Pia
09. juli 2006 - 11:31 #20
... når du kommer til selve NY instalationen:

Opdel HD i 2 partioner/dele (læs i instalationen)...
1. partion (C:) på eks 10-20 Gb som skal være øremærket til XP STYRESYSTEMET + seriøse PROGRAMMER.
2. partion (D:/E:) - (oprettes senerer i forløbet) til dine EGNE filer: Dokumenter, mails, musik, Film, ...

http://www.hcma.dk/tips61to70.htm#no69 - nummer 69

Det er sund Latin at lade XP STYRESYSTEMET + seriøse PROGRAMMER ligge i fred på egen partion/drev.
Hvis din XP fucker op så er det jo 'bare' at geninstall C: - og det uden at gå ud over dine EGNE filer ...

PS: Investér i en EXTERN HD box til jævnlig BackUp af dine EGNE filer ...
Avatar billede aloevita Nybegynder
11. juli 2006 - 15:54 #21
Hej igen med jer :-)

I skal virkelig have tak for de mange gode råd.

Det er nu lykkedes mig at komme helskindet gennem processen.
Deling af harddisken burde jeg have lavet, men jeg har valgt det fra, fordi det koster mig en del frustrationer, når jeg ikke lige kan finde ud af at gemme tingene rigtigt. Det hjælper jo i øvrigt også et fedt, når banditterne løber med det hele.
Så jeg vil gøre det til en rutine at lave ekstern backup.

Her kommer en log, som I meget gerne må kaste et blik på:

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 15:50:14, on 11-07-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\VTTimer.exe
C:\WINDOWS\system32\VTtrayp.exe
C:\Programmer\Elantech\Ktp.exe
C:\WINDOWS\mHotkey.exe
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe
C:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
C:\Programmer\SpywareGuard\sgbhp.exe
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Mozilla Firefox\firefox.exe
C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe
C:\Documents and Settings\Pia\Skrivebord\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: Adobe PDF Reader Link Helper - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: SpywareGuard Download Protection - {4A368E80-174F-4872-96B5-0B27DDD11DB2} - C:\Programmer\SpywareGuard\dlprotect.dll
O2 - BHO: (no name) - {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} - C:\Programmer\Spybot - Search & Destroy\SDHelper.dll
O4 - HKLM\..\Run: [VTTimer] VTTimer.exe
O4 - HKLM\..\Run: [VTTrayp] VTtrayp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [KTPWare] C:\Programmer\Elantech\Ktp.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CHotkey] mHotkey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [avgnt] "C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avgnt.exe" /min
O4 - HKLM\..\Run: [SoundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MSMSGS] "C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe" /background
O4 - Startup: SpywareGuard.lnk = C:\Programmer\SpywareGuard\sgmain.exe
O4 - Global Startup: Adobe Reader Hurtigstart.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 7.0\Reader\reader_sl.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O23 - Service: AntiVir PersonalEdition Classic Scheduler (AntiVirScheduler) - Avira GmbH - C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\sched.exe
O23 - Service: AntiVir PersonalEdition Classic Guard (AntiVirService) - AVIRA GmbH - C:\Programmer\AntiVir PersonalEdition Classic\avguard.exe
11. juli 2006 - 23:03 #22
PS: Altid 'oplæg' til debat: Selvom du - tilsyneladende - bruger Firefox er du ikke ikke nødvendigvis bedre beskyttet af den grund...
Visse Netbank stedet ell. lign. ka' ikke li' brugen af Firefox - forventer IE ...

Så hold dig WindowsUpdateret alligevel...
Avatar billede aloevita Nybegynder
13. juli 2006 - 11:16 #23
Hej igen dr! :-)

Jeg ved, at der er delte meninger om Firefox, men jeg har været glad for at bruge den i en rum tid nu. Bruger selvfølgelig stadig IE til visse ting... ;-)

Kan du hjælpe mig med at afslutte her, så du kan få point?
13. juli 2006 - 11:42 #24
Ping...

(Deles med andre i denne tråd...)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
13. juli 2006 - 11:45 #25
Ingenting til mig tak :-)
Avatar billede aloevita Nybegynder
13. juli 2006 - 11:51 #26
Tak for hjælpen .-)
Også til dig john og james t!

VH Pia