Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
06. juli 2006 - 22:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mute et auth i XXX timer så det ikke kan aktivere en .Cola

Mute et auth i XXX timer så det ikke kan aktivere en  .Cola

...    !addban "auth" "Reason" fx leave kan sættes til 5 dages ban.. og andet ord fx kan give 3 dages ban.. den selv kan huske og unbanne igen.... og man kan !checkban "auth" og se om vedkommende er banned og hvor lang tid...
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
06. juli 2006 - 22:08 #1
"Mute et auth i XXX timer så det ikke kan aktivere en BOT ved at skrive  .Cola"
skulel der have stået :D
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
06. juli 2006 - 22:17 #2
F.eks  Authed'et  GOOK  har  lavet noget han ikke måtte, så derfor skriver jeg
!Addban (time) GOOK (reason)

næstegang han prøver at få nogle informationer af min bot  ved komandoen .help
får han denne PM (Reason)og (time)

så kan jeg  tjekke med  !checkban    som giver en pm  til mig  gook er banned for (reason) i (time) - (elapsed time)

når (time)  er gået Altså (elapsedtime) er det samme som (time)  skal den fjerne  GOOK  fra banlisten
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
03. marts 2007 - 22:51 #3
oki så    ikke de hurtige  til mirc