Avatar billede kkkresten Nybegynder
06. juli 2006 - 20:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

smtp.mail.dk

Hej

Jeg har forgæves forsøgt nu i flere dage at få forbindelse til tdc's smtpserver.
smtp.mail.dk

Det kan jeg ikke og det plejer ikke være noget problem. Jeg har prøvet både med mozilla og expres.
Er der nogen der kan hjælpe mig med en løsning.
Det er win98 så der er ikke rigtig nogen log jeg kan kigge i.

Mvh Kresten
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
06. juli 2006 - 21:27 #1
Jeg regner med at du kan modtage fra deres POP3 server fordi så så er resten af opsætningen sandsynligvis ok botset fra  SMTP port nr. som du finder under fanebladet avanceret og den skal være 25. Prøv at checke den.
Avatar billede kkkresten Nybegynder
06. juli 2006 - 21:31 #2
Hej Jann
Du har ret. Jeg kommer fint i gennem til pop3. Den står fint som standart til port 25. Har du evt. andre bud på en løsning.
mvh
Avatar billede ierikk Nybegynder
06. juli 2006 - 22:49 #3
ring til TDC, de er altid flinke til at hjælpe
det kunne vel ikke være at der skulle stå: asmtp.mail.dk
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. juli 2006 - 23:40 #4
Er du på en TDC forbindelse?
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
07. juli 2006 - 15:27 #5
Er det TDC's webspeed server, for så kan jeg prøve at komme med hele opsætningen til dig
Avatar billede jtt Nybegynder
08. juli 2006 - 00:49 #6
Hej

Har haft samme problem. TDC har flyttet lidt rundt "på noget", prøv med asmtp.mail.dk
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
08. juli 2006 - 13:08 #7
Som jtt siger. Hvis du har ADSL så skal der stå asmtp.mail.dk
Avatar billede jtt Nybegynder
08. juli 2006 - 13:20 #8
Så blev jeg også lidt klogere :-) Jeg var ikke klar over at asmtp=ADSL
Avatar billede ierikk Nybegynder
08. juli 2006 - 13:51 #9
? hvorfor har du ikke kontaktet TDC support
Avatar billede kkkresten Nybegynder
09. juli 2006 - 07:39 #10
Tak for opmærksomheden drenge. Support fra tdc har jeg ikke og asmtp kører underligt. Nu har jeg fundet en anden smtp server der gerne vil lukke mig ind så det er fint.
Mvh
Avatar billede ierikk Nybegynder
09. juli 2006 - 09:54 #11
support fra tdc er gratis
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
10. juli 2006 - 17:36 #12
Ja hvis det er normal support men skal man have udvidet support koster det, jeg mener 75 kr. hvis ikke de har sat det op siden jeg prøvede det sidst.