Avatar billede stane Nybegynder
05. juli 2006 - 10:07 Der er 1 løsning

Sjov med 'Ny Webforespørgsel'

Jeg foretager en række webforespørgsler i mit regneark - alt fungerer som sådan meget fint, men siden jeg trækker data fra kræver login + password.

Dette betyder - når jeg skal opdatere data i en ny excel session, skal jeg først lave en ny webforespørgsel således at excel starter sin explorer. Herefter skal jeg logge ind på siden, og kan så lukke excel's interne explorer igen. Med dette bag mig, kan jeg i ro og mag opdatere de eksisterende forespørgsler i excel arket.

Hvis jeg ikke logger ind som beskrevet ovenfor, får jeg en fejlmeddelese når jeg opdaterer mine dataudtræk.

Det jeg leder efter, er en måde at logge ind automatisk - Jeg har forsøgt mig med at deeplinke til login delen på den pågældende server, men den dur ikke.
Findes der en metode hvorved jeg kan automatisere min vej til login gennem Excels explorer?

På forhånd tak.
Avatar billede stane Nybegynder
16. december 2007 - 20:30 #1
Lukket!