Avatar billede hexar Nybegynder
04. juli 2006 - 18:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Slå alt lyd fra undtagen CD afspiller

Hej. Jeg tænkte bare på om der er en måde hvorpå man kan slå alt lyd fra på ens PC bortset fra lyden fra den CD man nu har i.

Enten ved hjælp af et program eller en indstilling i windows.
Tit kan man selvfølgetlig bare slukke lyden i det andet software man har kørene, men i f.eks. Flash spil er der ikke altid den mulighed, jeg prøvede at søge lidt på google, og her på siden, men uden held.

:)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
04. juli 2006 - 18:15 #1
Dobbeltklik på det lille højttaler-ikon i systembakken, eller vælg Start > Kør > sndvol32. Der kan du slå de enkelte kanaler til og fra, samt regulere lydstyrken på de enkelte.
Avatar billede hexar Nybegynder
04. juli 2006 - 18:24 #2
Det er jeg klar over, men prøv en gang at køre et spil eller program samtidig med du har en musik CD i.. Hvis du skruer ned for "lydstyrke" eller "Wave" ryger lyden på CD-musikken også ned. Hvad jeg har brug for er en funktion der KUN efterlader CD'ens lyd..

men ellers tak for svaret :)
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2006 - 20:10 #3
Har du et kabel til lyd ud af dit cd-rom drev? Det skal sidde ved siden af dit IDE stik.
Avatar billede hexar Nybegynder
08. juli 2006 - 20:25 #4
nej.. Desværre :/

Nå. Jeg må vel bare leve med ikke at kunne høre musik når jeg spiller Flash spil :D
Avatar billede hexar Nybegynder
30. maj 2008 - 15:19 #5
nåja, endnu et spørgsmål lukket
31. maj 2008 - 10:03 #6
(I gamle dage så jeg nogle CD drev med en fysisk [PLAY] knap på fronten samt et Jackstik - så kunne man starte/stoppe musikafspilling den vej!!!)