Avatar billede opgavecenter Nybegynder
02. juli 2006 - 22:06 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Design af personlig side

Hey hey alle sammen

Jeg vil høre om der er nogen som kan hjælpe mig med at lave et design til min personlig hjemmeside leinstein.dk ?

det er kun design vi snakker om ikke kodning eller noget

jeg vil gerne give alle de point der skal til for hjælpen

jeg kan kontaktes her eller på msn: webmaster@subpaq.dk
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
02. juli 2006 - 22:21 #1
hvis der er tale om en lille sum penge kan vi helt sikker også godt finde ud af det ingen problem
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
02. juli 2006 - 22:36 #2
er der slet ikke nogen som kan hjælpe mig?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. juli 2006 - 08:46 #3
kik på wordpress: www.wordpress.org

Jeg syntes da at vi er sluppet pænt afsted med design på disse sider: www.fuldmaegtigforeningen.dk, http://jesper.thusgaard.com og http://jakob.thusgaard.com

Desuden er der et hav af themaer du kan bruge direkte, eller som design ideer: http://www.alexking.org/software/wordpress/theme_browser.php
Avatar billede funny Nybegynder
05. juli 2006 - 20:53 #4
har du fået lavet dig et design
Avatar billede funny Nybegynder
05. juli 2006 - 20:54 #5
hvis du ikke har så kan du jo lige skrive hvad du vil have i dit design så skal jeg lave dig et
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
05. juli 2006 - 21:54 #6
Hey Funny

Nej jeg har ikke fået lavet noget design i nu kan du hjælpe ?
har du msn måske?
Avatar billede funny Nybegynder
06. juli 2006 - 20:41 #7
hvad ting skal du have på din site
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
06. juli 2006 - 20:51 #8
Min bror har leinstein.com og det skal være noget ala den stil...!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. juli 2006 - 21:06 #9
ikke helt ulig denne: http://www.alexking.org/software/wordpress/theme_browser.php Vælg connections i feltet øverst til højre.
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
06. juli 2006 - 22:46 #10
james t dk - jeg syntes sgu ikke helt der er noget jeg vil ha..!
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
06. juli 2006 - 22:49 #11
Vil nok heller have et design som ingen andre har, som er stilet og ala stil med leinstein.com på en måde
Avatar billede funny Nybegynder
07. juli 2006 - 14:58 #12
ok er der nogen typer farver du vil have
Avatar billede funny Nybegynder
07. juli 2006 - 15:23 #13
har lavet et udkast til dig
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
07. juli 2006 - 19:33 #14
super kan jeg se det ?
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
19. september 2006 - 12:06 #15
Hej alle sammen da funny ikke har svaret på dette i nu vil jeg sige at det stadig står åben og håber der er nogen som kan hjælpe mig med det
Avatar billede opgavecenter Nybegynder
28. oktober 2006 - 20:06 #16
lukker