Avatar billede wandahl1 Nybegynder
02. juli 2006 - 21:04 Der er 5 kommentarer

Virus eller adware

hej eksperter,

Så er den gal igen, og magter ikke endnu en formatering af systemet.

Jeg har et lille blinkende udråbstegn i min processlinie, og kan bare ikke få det crap væk igen. Fik det via en fil hentet fra nettet - som synligvis var virusbefængt. Min norton fandt 1 virus, hvilket jeg fik fjernet, og troede så alt var fryd og gammen, men nej - nu vil den konstant lave min hjemmeside om og kommer konstant med en lille advarsel om at der er adware og jeg skal hente et program.
Efter et stykke tid går computeren i blå skærm og dør.

Please hjælp mig en eller anden - eller dyret ryger for endnu en formatering.
02. juli 2006 - 21:55 #1
Rul proceduren herfra: http://www.eksperten.dk/artikler/954 i først omgang...

(Ikke nødvendigvis mig der følger op...)
Avatar billede wandahl1 Nybegynder
02. juli 2006 - 22:31 #2
oki, prøver lige - og tak for din henvisning - har ellers søgt på alle virus relaterede spørgsmål ;)
30. maj 2007 - 23:42 #3
(Status???)
Avatar billede wandahl1 Nybegynder
30. maj 2007 - 23:58 #4
Skriv lige et svar - endte dog med formateringen igen ;)
31. maj 2007 - 00:10 #5
Ping...

(Det var et [svar]...)