Avatar billede henrikpm Nybegynder
02. juli 2006 - 17:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan nul stiller man messinger

hej

Jeg har en konto på messinger, som jeg gerne vil have slette fra min pc, hved ikke lige hvordan jeg får alle de gamle oplynninger slettet.

henrik
Avatar billede bubbaa Nybegynder
02. juli 2006 - 17:52 #1
Hvordan slettet? Så den ikke husker dit e-mail adresse eller er det beskederne der bliver gemt?
Avatar billede zynzz Praktikant
02. juli 2006 - 19:27 #2
Mener du kan gøre det i brugerkonti ellers i msn messenger ved at logge af.... :)
Avatar billede henrikpm Nybegynder
02. juli 2006 - 19:53 #3
så den ikke husker min e-mail. Altså få alle oplysninger væk, som at starte på en frisk.

ikke slette selve programmet
Avatar billede bubbaa Nybegynder
03. juli 2006 - 11:29 #4
Start med at logge af.
Så fjerner du de tre markeringer.
Husk mig
Husk adgangskoden
og automatisk login.

Nu kan den ikke huske dig længere.
Kan du ikke vælge de tre markeringer har du en gammel version af msn og skal opdatere.
Avatar billede henrikpm Nybegynder
03. juli 2006 - 22:03 #5
ok, men det er den messiger der flg. med instalitionen af xp
Avatar billede farving Nybegynder
03. juli 2006 - 22:05 #6
hmm er der ikke en funktion der hedder "log på..." og så mener jeg den beder dig om nye informationer, og så kan du vist nok sætte den til at huske det...

Sidder selv med Windows Live Messenger... som virker som MSN's...

Mvh Carsten
Avatar billede bubbaa Nybegynder
04. juli 2006 - 10:51 #7
Med de helt gamle messenger som er forudindstalleret kan man vist ikke få den til at glemme mail adressen fra selve programmet. Det er noget der er kommet med de nyeste versioner. Der kan du kun få den til ikke at logge dig automatisk på. F.eks. ved at indtaste en forkert adgangskode.

Slet evt det gamle messenger, og installer det nye.
Avatar billede zynzz Praktikant
05. juli 2006 - 17:41 #8
Men under brugerkonti kan du ændre det mener jeg bestemt!
Avatar billede farving Nybegynder
07. juli 2006 - 17:41 #9
har du fået testet det?

Hvis mit virkede så er her et svar...

Mvh Carsten