Avatar billede 4262sandved Nybegynder
01. juli 2006 - 00:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Idé om ny søgemaskine

Jeg er igang med at lave en søgemaskine.

Men ved ikke hvordan jeg skal få andre til at tilføje links og sådan noget så den bliver større. Har i nogle idéer til dette.

Hvad syntes i også der mangler af funktioner på den?

Er det muligt af få mindst 5000 sider eller sådan noget ind, og på hvilken måde?

I må også godt finde fejl og sådan noget og måske lægge jeres eget link ind på den.

Hilsen 4262sandved

LINK: http://kinnberg.com/soegerendk/
Avatar billede 4262sandved Nybegynder
01. juli 2006 - 00:24 #1
søgemaskinen www.ookay.dk har da mange besøgende og links. Det er noget i den stil jeg vil prøve at lave. hvordan tror i de har gjort?
Avatar billede 4262sandved Nybegynder
01. juli 2006 - 00:26 #2
for at teste søgemaskinen: søg på asp eller familie
Avatar billede 4262sandved Nybegynder
01. juli 2006 - 00:30 #3
Søgemaskinen er kun for dk-domæner :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. juli 2006 - 00:33 #4
Der er rigtig mange om buder, og hvis du ikke har noget andet og merer end alle de andre at tilbyde, så bliver det meget svært at tiltrække brugere. Hvis der ikke er nogle der søger med din maskine, så er de jo ingen grund til at være listet i den.

Lav noget specielt eller lav en niche søgemaskine, f.eks. danmarks eneste søgemaskine for frugtavlere eller tærtebagere, det er der mig bekendt ingen andre der har gjort
Avatar billede 4262sandved Nybegynder
01. juli 2006 - 00:47 #5
OK , det er også ligemeget så du får pOint