Avatar billede softe Nybegynder
30. juni 2006 - 20:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Video løsning til firma

Hej,

Jeg vil gerne have produceret en video der fremviser funktionerne i vores software. Dvs. en video der viser de features vi yder, brugervenligheden + den software vi benytter.

Men hvem laver sådan en video - og under hvilken uddannelse lære man sådan en feature? Grafiske designere, film skolen? Ja og ikke mindst hvilke firmaer?

På forhånd tak,

/Søren
Avatar billede bufferzone Praktikant
30. juni 2006 - 23:54 #1
Jeg har ingen anelse om du kan bruge dette, men GZ TV laver en masse tv om computerspil og online turneringer i CC og andet, måske de kan lave det det for dig eller pege på et produktionsselskab der kan

http://gz.tv/
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
01. juli 2006 - 10:03 #2
Hej Søren.

Jeg kan godt hjælpe dig med at lave videoen med speak o.s.v. tilrettelagt div. målgrupper formidlet på div. medier. Evt. kan den laves så brugere kan interagerer med videoen - d.v.s. opleve videoen som en tilnærmet test af softwaren ...

Kontakt mig 'of list' tbst @ stofanet.dk

Jeg tror ikke der er en egentlig uddannelse indenfor emnet. Det er det nok for smalt til, men vi videoproducenter laver ofte den type af opgaver. Ellers vi jeg antage, at multimediedesignere, der har specialiseret sig i video, har prøvet at arbejde med noget tilsvarende.
Avatar billede softe Nybegynder
08. august 2006 - 16:31 #3
Buffer - Takker for linket, men skulle have brugt noget mere konkret...
Tony - Jeg vender tilbage til dig!
/Søren
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
08. august 2006 - 16:37 #4
OK

/Tony