Avatar billede schua Praktikant
28. juni 2006 - 23:11 Der er 7 kommentarer

Hjælp til at formulere tekst på hjemmeside..

Hej eksperter jeg er ved at lave en Hjemmeside for en Frisør, jeg skal skrive en tekst som "sælger" hende. Jeg er ikke specielt god til at formulere mig, så vil gerne have lidt hjælp.

Om hende kan jeg fortælle flg.

Uddanet frisør i London
Uddannet frisør i 6 år
Har arbejde i Kbh. ved New Hair shop
Har arbejdet ved Brix på strøget
Citty Salonen i Hjørring
Uddannet kosmetelog, makeopartist og negle tekniker
Kosmetelog i 8 år
Kan lave ekstensions (sætte hår på folk)
Avatar billede maqhem Nybegynder
28. juni 2006 - 23:14 #1
2. eller 3. person?
Avanceret eller simpelt sprog?
Avatar billede maqhem Nybegynder
28. juni 2006 - 23:17 #2
Mente 1. eller 3. person :)
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
28. juni 2006 - 23:35 #3
Et bud:

Velkommen til "XXXXX"

Her får du en international frisør der har arbejdet med de mest moderne frisører i Danmark og London. Vi er specialister i både hår, hud og negle, og vores store erfaring kommer dig til gavn. Kig ind og få en snak med "XXXXX"
Avatar billede maqhem Nybegynder
28. juni 2006 - 23:41 #4
Altså 1. person :)
Nogen gange lykkedes det mig fint, at få mixed noget sejt sammen - andre gange er det noget værre våd: 03 eller 13

Jeg kan lige kigge på det i morgen - det er ikke så ofte, jeg arbejder for frisører, så der skal nok lige tænkes lidt :)
Avatar billede schua Praktikant
29. juni 2006 - 09:58 #5
Det er 1 person, glemte at skrive hun er en frisør som kører rundt til hendes kunder, hun kalder sig for "den flyvende frisør"
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
29. juni 2006 - 10:19 #6
Et bud mere:

Velkommen til " Den flyvende frisør"

Jeg har en international uddannelse og har erfaring fra de hotte steder som Brix og New Hair Shop i København.
Jeg er uddannet kosmetolog, makeupartist og negle tekniker og har stor erfaring på alle områder. Skal du have hair ekstensions er dette også noget jeg klarer, og som noget helt specielt, så kommmer jeg ud til dig.

Ring og snak med "xxxx" jeg kan klare det hele og gør det med et smil :-)
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
06. december 2006 - 15:02 #7
Lukkes ??