Avatar billede dkshero Nybegynder
28. juni 2006 - 16:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvilken branche?

hej vi er ved at skulle moms registreres men vi er i tvivl om hvilken branche vi høre ind under:
vi importere pocket bikes dirt bikes(crossere) mini scootere benzin løbehjul og lignende. som vi så sælger videre

jeg vil gerne havde navnet og nummeret på branchen fra denne side: http://branche.cvr.dk/default.htm  - under søg i db03 - også indholdsfortegnelse -

mvh. mads rasmussen
kreoimport
Avatar billede leif Seniormester
28. juni 2006 - 16:25 #1
Bliver du ikke tildelt en Branchekode ved Momsregistreringen ! Jeg ved at vi blev tildelt alt hvad vi skulle bruge
Avatar billede dkshero Nybegynder
28. juni 2006 - 16:26 #2
man skal vidst selv finde den det er hvad jeg har fået at vide.
Avatar billede leif Seniormester
28. juni 2006 - 16:27 #3
Ville tage kontakt til jeres lokale skattecenter og forhøre mig der, de har folk som ikke sidder med andet
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
28. juni 2006 - 16:27 #4
Branche  Forklaring

Engroshandel med cykler og knallerter
Omfatter også: - Engroshandel med barnevogne

Vil være mit gæt
Avatar billede dkshero Nybegynder
11. august 2006 - 15:39 #5
vi fandt selv ud af det ved at ringe til dem