Avatar billede bubbaa Nybegynder
28. juni 2006 - 09:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan kamera laves?

Hej

Jeg har et HP Photosmart R707 kamera hvor lcd skærmen desværre er gået i stykker. Den lå i en taske, og faldt ca 10 cm ned på gulvet, hvorefter den knækkede.

Kan man bestille sådan en et sted og selv sætte i? Eller kan det overhovedet betale sig at få lavet?

Kan se jeg oprettede en opgave på det d. 18/6 sidste år, så nu er det lige lidt over et år gammelt. Næsten ikke brugt :(
28. juni 2006 - 10:06 #1
http://www.hp.com/hpinfo/newsroom/press_kits/2004/pma/images/photosmart_r707_right.jpg

... det vil sansynligvis bliver dyrere end et nyt (=bedre) kamera...

Eller synd - jeg har HP PhotoSmart 935 i samme famillie...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. juni 2006 - 11:44 #2
Enig med dr1.
Avatar billede uffesteenberg Novice
28. juni 2006 - 13:31 #3
Jeps... penge ud af vinduet...
28. juni 2006 - 14:00 #4
Th hi -> ... bidrag til Årets HardwareKaststævne ?
http://www.hardwarekast2006.frac.dk/
Avatar billede bubbaa Nybegynder
28. juni 2006 - 15:34 #5
Det tænkte jeg nok, men ikke det jeg gerne ville høre.
Optimistisk som jeg var kørte jeg alligevel ned i centeret. De eneste der kunne lave det var Merlin, og det kostede min. 800 kr. Nej tak

Hvis i smider et svar kan i få point :)
28. juni 2006 - 15:49 #6
Ping...

(Deles med andre...)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. juni 2006 - 17:45 #7
Points går til DR1, jeg skal ikke have del i dem.
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2006 - 18:56 #8
har du tjekket om din forsikring kan dække noget evt ?

det er jo et ubevidst uheld og tabe det
Avatar billede bubbaa Nybegynder
11. juli 2006 - 21:41 #9
Lige for at lave lidt opfølgning på det. Jeg snakkede med service centeret, og de sagde at garantien dækkede det. Jeg har nu fået et nyt kamera, og det virker som en drøm.
Avatar billede uffesteenberg Novice
11. juli 2006 - 22:02 #10
Cool... det er da god service!!!... som regel har de alle mulige undskyldninger for hvorfor skaden IKKE er dækket.