Avatar billede ladymae Nybegynder
27. juni 2006 - 19:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ActiveX-objekt-meddelse

Min søn er helt vild med siden pegebogen.dk, men det er lidt irriterende, for hver gang jeg skifter billede, så kommer der en Explorer-boks op med beskeden: "Klik for at køre et ActiveX-objekt på denne webside". Og så skal man trykke okay, før man kan komme videre.... Og det er jo ret øv, når man hele tiden skal skifte billede. Jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal få den til at holde op. Den gør det ikke på de andre pc'ere jeg har siddet ved.
Jeg har forsøgt at rode lidt (aktivere alt med Acticve-X og genstarte browser)i "Indtillinger" "sikkerhed" "brugerdiff.-niveau" men det hjælper ikke rigtig...

Har I nogle forslag?

Ann
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juni 2006 - 21:13 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juni 2006 - 21:18 #2
Svar :)
Avatar billede ladymae Nybegynder
27. juni 2006 - 21:48 #3
Tusind tak for hjælpen! :-D