Avatar billede kutja94 Nybegynder
26. juni 2006 - 17:41 Der er 3 kommentarer

Samme side dukker op i mine "billed-links"

Hej!

Jeg har valgt at lave mine links i nogle billeder, og jeg har sat dem sådan at billederne står helt op ad hinanden.
Hvis jeg laver et bestemt link til det ene billede, og et andet link til det andet billede, viser det sig at når jeg klikker på det ene link, åbnes den samme side som som i det andet link. Jeg har efterhånden prøvet et par gange, så jeg søger efter hjælp nu!

Mvh Kutja94
Avatar billede caf Nybegynder
26. juni 2006 - 18:28 #1
Har du et link så vi kan se koden?
Avatar billede mclemens Nybegynder
26. juni 2006 - 19:33 #2
target="_blank" på linket ?
Avatar billede mclemens Nybegynder
26. juni 2006 - 19:35 #3
hov forkert...
- Glemmer du at lukke hver href med </a> efter billedet?
- Husker du alle at omklamme alle attributter med f.eks.
" i starten af attributten og i slutningen?