Avatar billede betzall Nybegynder
26. juni 2006 - 13:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Feedback på forside

http://chelseafc.nu/

Hvad syndes i om den?
Mangler den noget?
Hvordan er farverne?
Er der noget som ikke behøves?

Ville være rart med nogle Forslag og Ideer til forsiden?
Også gerne forslag til nyt layout på forsiden.

På forhånd tak.
Avatar billede retrixz Nybegynder
27. juni 2006 - 20:11 #1
Alt for småt
Avatar billede dysp Nybegynder
28. juni 2006 - 02:53 #2
Der er intet design som jeg kan give feedback på. Jeg foreslår at du prøver at lave et design.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
29. juni 2006 - 23:29 #3
Da jeg så introen tænkte jeg straks på Alm. Brand.  Jeg bryder mig ikke flash-introer, det sænker mig i min færden. De pixilerede kanter på teksten i banneret er katastrofale. Chart logoet er for markant. Menuen er grundlæggende set ret pæn. Billedkollagen i toppen kunne der måske godt bruges lidt mere tid på.

Men ellers er det fint, det eneste du absolut bør få rettet af de pixilerede kanter.
Avatar billede betzall Nybegynder
03. august 2006 - 15:56 #4
lukker
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
03. august 2006 - 16:51 #5
Man kan ikke beskylde dig for at være gavmild med pointene :-)