Avatar billede buxxy Praktikant
22. juni 2006 - 15:18 Der er 1 løsning

PHP-Fusion, Articles.php & Downloads.php

Hejsa.

Er her mon en der ved hvordan, man laver/får de samme rettigheder/oplysninger vedr. :
Articles.php & Downloads.php.

Det jeg mener er, at jeg kan godt sætte rettighederne for downloads.php, således at ikke-brugere (gæster) ikke har rettighederne til at se downloads, MEN de kommer alligevel til en side der siger: (har jeg selv lavet om - teksten) : "Du har ikke rettigheder til at se denne side - venligst log dig ind som bruger" - det er jo fint indtil videre :-)

Det samme vil jeg så gerne med Articles.php men i administration kan jeg kun vælge det således, at ikke-brugere/gæster SLET ikke kan se linket i navigationen?? :-(

Håber på lidt feedback, da jeg er rimelig newbee indenfor php.¨

PHP-Fusion er v.6.01.2

Mvh,
Smokeman.
Avatar billede buxxy Praktikant
22. juni 2006 - 17:24 #1
Ups det er da vist den forkerte kat. jeg er havnet i her :-)
Laver det her som et svar og opretter tråd i rette php-tråd..