Avatar billede ahara Nybegynder
20. juni 2006 - 17:51 Der er 2 løsninger

Køb af digital kamera

Jeg overvejer at købe et af følgende kameraer:

Sony w50
pris: 1849kr

Panasonic dmxfx8
pris: 1982kr

Mit valg skyldes at kameraet skal være lille og samtidig have et godt optik (Leica eller Zeiss). Hvilken et af ovenstående kan i anbefale.

Hvis i har andre kameraer der ikke er særlig store, tager gode billeder og er i samme prisklasse kan i også anbefale et af dem.

Tak
AHR
Avatar billede bufferzone Praktikant
20. juni 2006 - 17:59 #1
Jeg vil anbefale dig at kikke forbi http://www.dpreview.com hvor du bl.a. kan sammenligne forskellige kameraer.

Jeg har selv et Olympus Mju digital 800 som jeg er ret glad for
Avatar billede mwahl Praktikant
23. juni 2006 - 04:26 #2
Jeg kan anbefale Sony DSC-T9. Det er ganske slim og med lækker Carl Zeiss optik. Kender flere der bruger det meget, og er selv på vej til at købe det.

Mener at man kan få det via f.eks. http://edbpriser.dk for ca. 2500,- (Ved ikke om det ligger indenfor dit pricerange).

Hvis du vil have en lidt billigere model så kan man stadig få Sony DSC-T5 og T7 - de er lidt billigere.

/Wahlen