Avatar billede retrixz Nybegynder
20. juni 2006 - 14:35 Der er 4 kommentarer

Hjælp til design af Banner

Goddag folkens

Jeg fået lavet et logo til mit site. Men jeg mangler stadig banneret.
Sitet omhandler udelukkende nyheder for unge (12-25år)ca. Jeg kører et hvidt og rødt farve tema på siden. Jeg har selv kommet med et udkast til et banner, men er ikke hel tilfreds. Her kan i også se logoet(overgangen er ikke fuldendt på grund af manglende inspiration ):

http://peecee.dk/?id=44311

Håber virkelig nolge har et par ideér. I er meget meget, velkommene til at prøve at lave jeres bud på et banner.

Logoet "ung news" er færdigt. Det er ikke det jeg ønsker ændret.

Tusinde tak
Avatar billede dkshero Nybegynder
20. juni 2006 - 20:06 #1
er der nogle form for beløning? andet en point ?
Avatar billede retrixz Nybegynder
20. juni 2006 - 20:09 #2
Jeg kan højest byde på et gratis reklame banner i en uges tid
Avatar billede spijon Nybegynder
20. juni 2006 - 20:46 #3
en hurtig comment :
Din røde tekst virker kedelig og intetsigende :) prøv evt med en anden skrift type eller sæt fx U og N sammen i et eller N sammen med News.. dit billed th i logoet er da lidt mere spændende men fylder for lidt prøv at få det til at fylde fx 80% af dit logo.

Hvad hedder sin side så kan det være jeg kan hjælpe lidt med nogle ideer eller inspiration.
Avatar billede retrixz Nybegynder
20. juni 2006 - 22:19 #4
www.dahl.hotserv.dk er min sides navn.

kan du evt komme med et forslag Spijon?

Andre forslag