Avatar billede webnoob Nybegynder
13. juni 2006 - 17:42 Der er 1 løsning

to ens sites kun fejl på det ene.

Jeg ved ikke om det er det rigtige sted at oprette det her spørgsmål, men nu kommer det alligevel.

Jeg har en hjemmeside og til den hjemmeside har jeg også et test-site.

Filerne er 100% totalt ens, jeg har lagt filerne fra sitet der kan ses fra nettet over på test-sitet, men jeg får en fejl på test-sitet som jeg ikke får på "produtions-sitet"

FEJLEN:

Microsoft VBScript compilation error '800a0400'

Expected statement

/index.asp, line 71

Case "shoppen"

LINJER:

69) <% Case "kunder" %>
70) <!--#include file="kunder.asp"-->
71) <% Case "shoppen" %>
72) <!--#include file="shoppen.asp"-->

Håber derer en der kan hjælpe, jeg er selv TOTALT blank, ved ikke hvad det kan være.

jeg skal lige gøre opmærksom påat jeg har oprettet samme spørgsmål i en anden kategorie, da jeg ikke er sikker på hvilken kategorie mit spørgsmål er. Og da det er her http://www.eksperten.dk/spm/715035 jeg oprettede sprøgsmålet først vil det være de point der gives.
Avatar billede webnoob Nybegynder
20. juni 2006 - 13:39 #1
Lukket, der henvises til http://www.eksperten.dk/spm/715035