Avatar billede michaeltryl Seniormester
13. juni 2006 - 17:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

forsøg på nyt design

jeg er ved at lave et nyt layout på min side, der er ikke de store ændringer, dog vil jeg nu holde fast i dette på alle mine sider (hvilket jeg ikke har gjort før).
derudover har jeg ryddet op i min style og bruger nu kun <h1><h2> og <h3>.
jeg håber i vil give lidt feedback på layoutet.
specielt
farver, tekststørelser, visining i browser

http://www.magiske-mi chael.dk/prove/index.h tm
Avatar billede michaeltryl Seniormester
13. juni 2006 - 17:04 #1
Avatar billede michaeltryl Seniormester
13. juni 2006 - 17:05 #2
jeg er ikke selv helt tilfreds med farverne, så hvis der ernogen som har et par gode forslag høre jeg gerne
Avatar billede james_t_dk Juniormester
13. juni 2006 - 17:57 #3
Bryder mig ikke om farverne.... Få ideer til farve sammensætninger ved at kikke i denne theme browser: http://www.alexking.org/software/wordpress/theme_browser.php

Vælg/browse theme i øverste højre hjørne.
Avatar billede hent-det Nybegynder
13. juni 2006 - 18:39 #4
Farverne er heller ikke lige min smag. Men ellers er det vel en fin "foundation". Med lidt grafik hist og pist skal den nok blive fin.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
14. juni 2006 - 09:53 #5
nu har jeg prøvet at ændre farverne
Avatar billede michaeltryl Seniormester
19. juni 2006 - 16:41 #6
jeg lukker vil nogen have point så smid et svar
Avatar billede james_t_dk Juniormester
19. juni 2006 - 17:07 #7
næh, ikke mig.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
26. juni 2006 - 14:14 #8
lukker